MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA

HETEL

Markagintza eta komunikazio integralerako estrategia Lanbide Heziketako ikastetxeen elkarte batentzat

Hetelek markaren hausnarketa estrategikoa egiteko beharra adierazi zigun. Markaren nortasuna eta posizionamendua ezarri ondoren, hainbat komunikazio-ekimen egin genituen, eta Hetelekin batera egin genituen kanpainetan parte hartu genuen.

Komunikazio estrategikoa · Branded content

Publizitate-kanpaina: Aitzindariak LH

#AitzindariakLH kanpaina integrala abiarazi eta gauzatu genuen, emakumeak Lanbide Heziketa industrialaren eremuan ikusgai jartzeko eta matrikulazioa handitzen saiatzeko.

Kanpainaren
euskarri grafikoak

Spot-a hainbat publizitate-kanaletan emititzeaz gain, kanpainari egokitutako hainbat euskarri garatu genituen, bai prentsaurrekorako, bai zentroetarako.

Hetel aitzindariak kanpaina - Burutü
Hetel aitzindariak kanpaina - Burutü
Hetel aitzindariak kanpaina - Burutü

 

 

 

Emaitza: Kanpaina oso arrakastatsua izan zen, emakume gazte asko eremu tekniko eta industrialetako graduak kontuan hartzeko inspiratuz eta lan-munduan askotariko eta integratzaileagoa den etorkizunerako bidea eginez.