Burutüstyle
Burutü agentziako talde kreatiboak diseinatutako poltsak
Burutü agentziako talde kreatiboak diseinatutako poltsa bat lortu nahi duzu? Uda iritsi da eta urtero lez burutü agentziako talde kreatiboak bezeroentzat, hornitzaileentzat eta gure egunerokoan bidelagun ditugun pertsona askorentzat opari erabilgarri eta originala...
Zer da Clubhouse?
Clubhouse, gaur egun ditugun sare sozial guztietatik aldentzen den sarea da. Egungo gizartean era askotako milaka sare sozial aurkitu ditzakegun arren, Paul Davidson eta Rohan Seth ekintzaileek harritu egin gaituzte eta sare berritzailea eta ezberdina sortu dute. Sare...
Twitch plataforma eta euskal Twitchlariak
Zer da Twitch plataforma? Twitch plataforma eta euskal twitchlariak ezagutzen dituzu? Twitch, transmisioak egitea ahalbidetzen duen sare soziala da. Dena den, ez da orain sorturikoa, 2011an sortu zen Youtuberekin lehiatzeko, baina ez zuen arrakasta izan 2014ra arte,...
Urtebete telelanean
Burutü lantaldean urtebete baino gehiago daramagu telelanean. 2020ko martxoaren 13an, Covid-19 birusaren pandemia gure bizitzaren parte izatera pasatu zenean, garrantzitsuena laneko segurtasuna eta osasuna zirela erabaki genuen, eta beraz, etxetik lan egitearen alde...
Gure nortasun grafiko berria aurkezten dizuegu – burutü
Gure nortasun grafiko berria garatzen aritu gara hilabete hauetan zehar. Branding hausnarketa baten bitartez, bezero eta hornitzaileekin hitz egin eta azken bederatzi urteetan izan dugun ibilbidea eta bilakaera aztertu ondoren, gure markaren restyling prozesua...
9 urte ideiei büelta ematen
Burutün 9 urte bete ditugu. Bederatzi urte marka eta proiektu originalak, indartsuak eta estrategikoak sortzen. Gogo eta ilusio handiarekin jarraitzen dugu aurrera. Eskerrik asko gurekin izan zareten guztioi. Aurrera!
TikTok eta bere challenge-ak euskaraz ere bai
Zalantzarik gabe, TikTok eta bere challenge famatuak gure bizitzaren parte izatera heldu dira. Izan ere, gero eta gehiago dira sare sozial hau egunero erabiltzen dituzten pertsonak. Burutuko taldekideok, Tiktok-en edukia ikusten ari ginela, euskaraz ere aritzen diren...
Komunikazio kulturalaren berrikuntzan sormen onenaren saria
Museoen Eguna kanpaina sortzeagatik saritu gaituzte. Bizkaiko Aldundiarentzat landutako kanpaina honetan, "Museoen Nazioarteko Eguna" eta Bizkaiko ondare historikoa eta kulturala ezagutzera emateko helburua izan dugu. Gainera, egitasmoa Covid-19 birusak eragindako...
Tote bag poltsa bereziak diseinatu ditugu
Azken hilabete hauetan, Covid-19 birusaren pandemia bizi izan dugu. Hala ere, gure bezeroen markak eta proiektuak bultzatzeko ilusio eta gogo handiz lanean jarraitu dugu. Zuoi, bezero eta lagun guztioi, gugan jarritako konfiantza eskertu nahi dizuegu. Gure...
Telelana: etxetik lantaldean aritzeko 10 aholku
Dakizuen legez, Koronabirusa edo COVID-19 birusaren pandemiak egoera larria sortu du. Honen ondorioz, askok etxetik lan egin beharko duzue lehen aldiz. "Telelana: etxetik lantaldean aritzeko 10 aholku" post honetan gure esperientzia azaldu nahi dizuegu. Burutü...
Denon artean
Koronabirusaren krisiari denon artean aurre egin behar diogu. Ondorioz, gure agentziatik arduraz eta erantzukizunez neurriak hartzea erabaki dugu. Bihartik aurrera eta egoera bideratu arte, lana etxetik egingo dugu, gure Bilboko bulegoa itxita egongo da. Bezeroentzat...
Euskara sarean: 6 egitasmo aipagarri
Euskara sarean. Internet jaio zenetik gaur egunera arte, gizakion arteko komunikazioak aldaketa sakonak izan ditu. Gure artean sortzen diren lotura berriek euskarri digitaletan dute oinarria eta, WhatsApp edo Telegram batek antipodetan dugun lagun batekin hitz egiteko...
Tokiko-markagintza: herri marka garatzen
Tokiko-markagintza edo herri marka lantzea lurralde bati izaera ematea da eta hori da, azken finean, markagintzaren helburua. Brandinak markak istorioz betetzen ditu: kontzeptuz, sentimenduz eta mezuz. Hiru atal horiei esker markaren nortasuna zehaztu dezakegu eta...
Orri-markatzaile tipografikoa
Burutün liburuetan aurkituko ditugun tipografiak modu erraz batean identifikatzeko baliagarria den orri-markatzaile tipografikoa garatu dugu. Paperezko orri-markatzailean liburu eta aldizkarien publikazioetan erabiltzen diren hogei tipografia erabilienen zerrenda...
Marka arkitektura: enpresa estrategiaren oinarrian
Marka arkitektura bezala ezagutzen dugu, marka multzoa modu koherente baten barneratu, bildu eta gidatzen duen ardatz nagusia. Komunikazioan ematen diren sinergia naturalak aprobetxatuz, markagintza estrategia ezberdinak ezartzeko aukera ematen digu baita porfolio...
Ongi etorri Mastodon.eus
Goiz arrunta zela uste genuen erritmoa aldatuko zuen deia jaso genuen arte: “Mastodon.eus, euskarazko komunitatea astinduko duen sare soziala, komunikatzeko estrategia kudeatzeko prest al zaudete?” Mastodon. Egungo gizartearen gehiengoak egingo zuen bezala, izena...
Euskal Herria marka eta Nazio markagintza: gogoeta txikia
Ekainaren 28an “Euskal Herria markaz eta markagintzaz: nazio garapena, berrikuntza eta parte hartzea oinarri“ izenburuko udako ikastaro berezian parte hartu genuen. Naroa Jauregizuriasoziologoaren ekimenaren ondorioz eta UEUren babesarekin, Nation...
Euskal komunitatea eta Youtube
Gero eta gehiago dira YouTube kanala ireki eta horren bidez bizipen pertsonalak edota erabiltzen dituzten produktuen berri ematen dutenak. Are gehiago, gero eta gehiago bizi dira YouTube kanalean jartzen dituzten bideoetatik, badirudi lanbide berri bat sortu dela....
Markagintza: nola sortzen da marka bat?
Marka berri bat sortzeko prozesuari markagintza edo branding esaten zaio. Gure kasuan, lau fasetan zatitzen dugu marka bat sortzeko prozesua. Markagintza faseak Hitz gutxitan azaltzen saiatuko gara: 1. Analisia. Markaren ingurua ezagutu eta ondo aztertzea. Honetarako...
Euskal publizitateak saltzen al du?
Euskara eta publizitateari buruzko ikerketa eta erreportai berezia eman dute ETBko "Tribuaren berbak" saioan. Burutükideok gustora ikusi dugu, izan ere, neurri handi baten eguneroko lan kontuetan (kanpaina orokorrak prestatu, publizitate euskarrien diseinua...
Markagintza digitala: Nolako marka, halako hizkuntza erabilera
Markagintza digitala aztertuz, “Enpresa sarea eta hizkuntzak” proiektuan parte hartzeko gonbidapena jaso dugu EMUN kooperatibaren partez. Ikerketa honen helburua enpresa pribatuek sarean izan beharko lituzketen hizkuntza irizpideen gaineko hausnarketa egitea da,...