Burutüstyle

Tokiko-markagintza: herri marka garatzen
Tokiko-markagintza edo herri marka lantzea lurralde bati izaera ematea da eta hori da, azken finean, markagintzaren helburua. Brandinak markak istorioz betetzen ditu: kontzeptuz, sentimenduz eta mezuz. Hiru atal horiei esker markaren nortasuna zehaztu dezakegu eta...

Orri-markatzaile tipografikoa
Burutün liburuetan aurkituko ditugun tipografiak modu erraz batean identifikatzeko baliagarria den orri-markatzaile tipografikoa garatu dugu. Paperezko orri-markatzailean liburu eta aldizkarien publikazioetan erabiltzen diren hogei tipografia erabilienen zerrenda...

Marka arkitektura: enpresa estrategiaren oinarrian
Marka arkitektura bezala ezagutzen dugu, marka multzoa modu koherente baten barneratu, bildu eta gidatzen duen ardatz nagusia. Komunikazioan ematen diren sinergia naturalak aprobetxatuz, markagintza estrategia ezberdinak ezartzeko aukera ematen digu baita porfolio...

Ongi etorri Mastodon.eus
Goiz arrunta zela uste genuen erritmoa aldatuko zuen deia jaso genuen arte: “Mastodon.eus, euskarazko komunitatea astinduko duen sare soziala, komunikatzeko estrategia kudeatzeko prest al zaudete?” Mastodon. Egungo gizartearen gehiengoak egingo zuen bezala, izena...

Euskal Herria marka eta Nazio markagintza: gogoeta txikia
Ekainaren 28an “Euskal Herria markaz eta markagintzaz: nazio garapena, berrikuntza eta parte hartzea oinarri“ izenburuko udako ikastaro berezian parte hartu genuen. Naroa Jauregizuriasoziologoaren ekimenaren ondorioz eta UEUren babesarekin, Nation...

Euskal komunitatea eta Youtube
Gero eta gehiago dira YouTube kanala ireki eta horren bidez bizipen pertsonalak edota erabiltzen dituzten produktuen berri ematen dutenak. Are gehiago, gero eta gehiago bizi dira YouTube kanalean jartzen dituzten bideoetatik, badirudi lanbide berri bat sortu dela....

Markagintza: nola sortzen da marka bat?
Marka berri bat sortzeko prozesuari markagintza edo branding esaten zaio. Gure kasuan, lau fasetan zatitzen dugu marka bat sortzeko prozesua. Markagintza faseak Hitz gutxitan azaltzen saiatuko gara: 1. Analisia. Markaren ingurua ezagutu eta ondo aztertzea. Honetarako...

Euskal publizitateak saltzen al du?
Euskara eta publizitateari buruzko ikerketa eta erreportai berezia eman dute ETBko "Tribuaren berbak" saioan. Burutükideok gustora ikusi dugu, izan ere, neurri handi baten eguneroko lan kontuetan (kanpaina orokorrak prestatu, publizitate euskarrien diseinua...

Markagintza digitala: Nolako marka, halako hizkuntza erabilera
Markagintza digitala aztertuz, “Enpresa sarea eta hizkuntzak” proiektuan parte hartzeko gonbidapena jaso dugu EMUN kooperatibaren partez. Ikerketa honen helburua enpresa pribatuek sarean izan beharko lituzketen hizkuntza irizpideen gaineko hausnarketa egitea da,...