Gure nortasun grafiko berria aurkezten dizuegu – burutü

by | 24 Ots, 2021 | Blog-eu

Gure nortasun grafiko berria garatzen aritu gara hilabete hauetan zehar. Branding hausnarketa baten bitartez, bezero eta hornitzaileekin hitz egin eta azken bederatzi urteetan izan dugun ibilbidea eta bilakaera aztertu ondoren, gure markaren restyling prozesua hobetzeko eta bultzatzeko unea iritsi dela uste dugu.

Hobekuntza etengabean oinarritutako erabaki kontzientea da, gure proiektua sendotuta eta hazkuntza fasean aurkitzen den mundu mailako aldaketa une honetan. Lan gogor eta ahalegin amaigabearekin konfiantzazko publizitate agentzia ezaguna izatea lortu dugu, eta urte hauetan guztietan egindako lanaz oso harro gaude.

Gaur egun Euskal Herriko publizitate agentzia sarituenetako bat garela esan dezakegu, nazioartean aintzatespenak dituena. Gazteak diren eta egunez egun ikasten jarraitzeko gogoa duten profesional independenteen taldea.

Aurreko nortasun grafikoa gustatu egiten zitzaigula ezin dugu ezeztu, gure markaren balioak eta ezaugarriak ondo islatzen baitzituen, beste askoren artean: publizitatearekiko eta komunikazioarekiko grina, profesionaltasuna eta egiten jakitea, freskotasuna eta originaltasuna, apaltasuna eta tratuan gertutasuna. Baina identitate grafiko moderno eta funtzional berri baten alde egitea erabaki dugu, ondorengo baldintzak betetzen dituena:

Nortasun grafiko dinamikoa: etengabe eboluzionatzen ari den sektore baten aldaketei eta beharrei azkar erantzuteko prestatua.

Nortasun grafiko malgua: metamorfosirako eta hobekuntzarako gaitasuna eta marka unibertso propioa, bakarra eta originala barneratzen dituena.

Nortasun grafiko autentikoa: audientziarekin, zuekin, konektatzeko pentsatuta. Diskurtso zintzo eta gardena transmititzen duena, burutüren esentzia guztiarekin.

 

Horrela, burutüren branding aholkularitzako eta sormen saileko taldean, kanal anitzeko unibertso digitalerako pentsatutako nortasun grafiko berria sortzea erabaki dugu, gure agentziaren izaera arnasten duena.

Identitate grafiko berriak aurrekoaren elementuak mantentzen ditu, paleta kromatikoa adibidez, eta tipografia sendoagoa eta gure jarrera-sinboloan oinarritutako bilbe geometrikoarekin konbinatzen ditu: burutüren irribarrea.

Azkenik, euskararen aldeko apustua egiten jarraitzen dugu agentziaren komunikazio korporatiborako hizkuntza nagusi gisa, eta izenari berari (burutü) beste lau aditz gehitzen dizkiogu, gure markaren esentzia eta proiektu bakoitzari aurre egiteko modua deskribatzen dituztenak:

asmatu
garatu
gozatu
sentitu
burutu

Laburbilduz, gure hastapenetako izaerari eusten diogu, baina gure nortasun grafiko berriak gaur egun zer garen modu modernoago eta berrituago batean adierazten du.

Eskerrik asko gure komunitatean parte izateagatik. Aurrera!