EUSKAL SELEKZIOA
HERRI BATEN EMOZIOA ETA SENTIMENDUA ISLATZEKO KANPAINA
Erronka Euskal Selekzioak sortzen dituen bizipenak, pasioa eta ilusioa, berpiztea.
Euskal Selekzioa 1930. urtean sortu zen. Ordutik hona, kirol ibildide luzea eta oparoa izan du, nazioarteko talde esanguratsuekin lehiatu da. Goi mailako jokalariek selekzioaren kamixeta jantzi izan dute. Euskadiko Futbol Federakundea gurekin harremanetan jarri zen Costa Ricaren aurkako partiduaren zabalpena egiteko, eta horrekin batera, publizitate eta komunikazio estrategikoa lotzen dituen kanpaina bideratzeko asmoz.
Ideia berritzailea Kanpaina emozionala eta parte hartzailea sortu dugu.
Euskal Selekzioa ulertzeko modu ugari daude, herri bat ordezkatzen duen kirol taldea denez, jarrera eta sentimendu anitzak sortzen duen marka da. Horregatik, publizitate kanpainaren protagonistak euskal gizartearen alor ezberdinetan aritzen diren pertsonak izatea proposatu dugu.