LEIOAKO UDALA – Publizitate integraleko kanpainak, Branding

Publizitate integraleko kanpainak egin ditugu, udalak abian jarritako hainbat proiektu eta ekimen ezagutarazteko. Gainera, brandingaren inguruko hausnarketa estrategiko batetik abiatuta, identitate grafiko berria eta marka-unibertso bat sortu ditugu Herrigune partaidetza-proiekturako.

Zorionak bihotz-bihotzez! – Gabonetako kanpaina

Leioako Udalak kanpaina integral bat garatzea eskatu digu, Gabon jaietan herritarrei zoriontzeko.

Online eta offline formatuko publizitate-kanpaina egin dugu, “Zorionak Bihotz-bihotzez!” kontzeptutik abiatuta, Olentzero, Maridomingi eta Leioa Kantika Korala biltzen dituen proposamen sortzaile bat garatuz, eta horrela, kanpaina bereizgarri eta nortasun propioduna lortuz.

Kanpaina gauzatzeko spotaz gain, kanpoko euskarriak, marketin digitala, bideo marketina eta komunikazio instituzionala inplementatu ditugu, udalak jaiak modu erakargarri eta originalean zoriondu ditzan.

Sormena, Marketin birala, Spota, Social Media Marketin, Kanpaina Instituzionala

2021

HERRIGUNE – 20 urtez egunero geroa josten

Leioako Udalaren Herrigune proiektuak hogeigarren urteurrena ospatzen du. Proiektu horren helburua ikaskuntza prozesu kolektiboak bultzatzea eta udalerria herritarren partaidetzaren erreferente bihurtzea da. Burutün markaren hausnarketa estrategikoa egin dugu, eta, ondoren, proiektuaren errealitatea islatuko duen identitate grafiko berria sortu dugu, proiektuaren inplementazioa errazteko ardatz argiak finkatuz.

Nortasun grafiko berria sortu ondoren, publizitate-kanpaina bat garatu dugu proiektuaren urteurrena ospatzeko eta proiektuan parte hartu duten pertsona guztiei eskerrak emateko. Insight gisa, Herriguneko kide direnek Leioako udalerriari bizia ematen diote.

Kanpoko euskarrietan, Social median eta udalerriko kanal instituzionaletan egindako publizitate-kanpainak biralitate handia lortu du, proiektua herri osora hurbilduz.

Branding, Marka estrategia, Sormena, Marketin birala, Spota, Kanpaina Instituzionala

2021