Ncuentra – Rebranding eta web korporatiboa

Ncuentra berdintasunaren ikuspegia galdu barik pertsonen kudeaketaren eremuan lan egiten duen erakundea da. Silvia Muriel Gomezen proiektuaren abiapuntua elkarrekin egindako gogoeta izan zen, nortasun grafiko berria sortzeko helburuarekin, gerora webgune berria diseinatzeko eta garatzeko.

Web korporatiboaren sorrera

Ncuentraren webgune korporatiboa diseinatu eta garatu dugu komunikazioa errazteko asmoz eta planteamendu xume, argi eta intuitibo bat izateko helburuarekin. Responsive den diseinuarekin, orotariko publikoarentzat erabilgarria eta interesgarria den informazioa ere eskaintzen du webguneak.

Komunikazio estrategia, Marketing Digitala, Marketing Estrategikoa, SEO

2019

Rebranding: nortasun bisualaren garapena

Gogoeta estrategiko baten ondoren nortasun bisual berria garatu genuen eta Ncuentra marka korporatiboa Silvia Muriel Gomezen identitate pertsonalarekin bat egiteko apustua egin genuen.

Horrela, endorsed brand deritzon marka estrategia sortu genuen, non Ncuentra identitate korporatiboak garrantzia hartzen duen. Halaber, nortasun berri honek marka pertsonalaren atzean dagoen esperientzia eta know-how-a ere berresten ditu.

Rebranding, Marka Aholkularitza, Nortasun Grafikoa

2019