UDAL EUSKALTEGIAK – Publizitatea eta sormena
Udal Euskaltegien sarearentzat sormen lanak eta publizitate kanpainak gauzatzen ditugu. Digitalizazioa eta marketing biralaren alde egin izan dugu, eduki originalak eta ezberdinak lortzeko asmoarekin.
UDAL EUSKALTEGIAK – Publizitatea eta sormena
Udal Euskaltegien sarearentzat sormen lanak eta publizitate kanpainak gauzatzen ditugu. Digitalizazioa eta marketing biralaren alde egin izan dugu, eduki originalak eta ezberdinak lortzeko asmoarekin.
Bosgarren urtez jarraian, 32 udal euskaltegien kanpaina bateratua planteatu eta gauzatu dugu. Aurten “Euskaraz, zabaldu aukerak” leloa sortu dugu, protagonista bakoitzari gure hizkuntzak egoera ezberdinetan zabaltzen dizkion aukerak erakustea helburu izan dugula.
Aurten ildo grafiko modernoaren eta kolore bizien aldeko apustua egin dugu, euskararen komunitateak ematen digun zabalkuntza hori islatzen duen tipografian oinarrituta.
2021
Laugarren urtez, 32 euskaltegien kanpaina bateratua berriztu dugu. Aurten kanpainaren slogana “Zure bizitza, Euskarazi” izan da, egunero gure hizkuntzan egiten ditugun ekintza arruntak agerian jartzeko asmoz.
Kolore korporatiboak erabiliz, euskararen komunitatea sortzen duten zenbait pertsonaien ilustrazioa erabiltzeko apustua egin dugu linea grafikoa sortzeko orduan.
2020
Udal euskaltegien kaptazio kanpaina berri honetan “Euskararekin match” eslogana sortu dugu. Euskara ikastean komunitate oso batekin konektatzen zara eta esperientza berri honek bizipen ezberdinak eta bereziak ezagutzeko aukera emango dizu. Euskararekin “match” egitean bizi guztirako konexioa lortuko duzu.
Publizitate kanpaina honen esentzian euskara ikastearen esperientzia modu positiboan eta erakargarrian adierazi nahi izan dugu, horretarako gaur egun normaltasun osoz sare sozialetan erabiltzen diren hitzak eta maileguak erabili ditugu.
2019
Udako denboraldiko ikastaroen eskaintza dela eta, aurreko kanpainaren egokitzapena egin genuen udara begira, etorkizuneko ikasleak matrikulatzera bultzatzeko asmoz. Kontzeptu berdina erabilita, udari erreferentzia egiten dioten elementuak aukeratu eta kanpainaren proposamenera egokitu genuen. Kartel, esku-orri eta ikasketa materialaren ber-diseinua egin genuen.
2019
32 udal euskaltegien kaptazio kanpaina bateratua burutu genuen. “Aspaldiko! Euskara berriro zure bizitzan” eslogana eta grafika dinamiko, koloretsu eta ausartarekin, noizbait euskararekin harremana izan duten pertsonak bereganatzea zen helburua (haurtzaroan, hezkuntzan, lagunartean, etab). Modu horretan, euskararekiko harreman hori berreskuratzeko motibazioak aurkitzera bultzatu nahi genituen.
Sentimenduzko kutsua daukan kanpaina, publizitate diskurtso erraz, positibo eta hurbilekoarekin.
2018
Udako denboraldiko ikastaroen eskaintza dela eta, aurreko kanpainaren egokitzapena egin genuen udara begira, etorkizuneko ikasleak matrikulatzera bultzatzeko asmoz. Kontzeptu berdina erabilita, udari erreferentzia egiten dioten elementuak aukeratu eta kanpainaren proposamenera egokitu genuen. Kartel, esku-orri eta ikasketa materialaren ber-diseinua egin genuen.
2018
2017/18 ikasturte hasierarako ikasleen kaptazio kanpaina planteatu eta burutu genuen. Sormenezko ideiaren kontzeptualizazioak, “Ongi etorri euskarara – Bienvenido al euskera”, euskal hiztunak ez diren herritarrak euskarara hurbiltzera gonbidatzen ditu. Spotaren sorreraz gain, elementu fisiko eta digitalak ere sortu genituen: merchandisineko elementuak, kartelak, ikasleentzako material korporatiboa eta webguneetarako moldaketa banner bidez.
2017