Ura

 

URA – Komunikazioa

Uraren Euskal Agentzia Euskadiko uraren arloko politika aurrera eramaten duen erakunde publikoa da. Online komunikaziorako beharrizanak sare sozialetarako estrategiak planteatzera eraman gintuen. Honek, jarraitu beharreko eredua eta bete beharreko helburuak finkatzeko balio izan zigun.

Uraren Mundu Eguna motion graphics bidez

Martxoaren 22an ospatzen den Uraren Mundu Egunaren harira, motion graphics bidezko spot-a garatu genuen URArentzako komunikazio estrategia bezala. Bideoan uraren prozesua ikus daiteke hasieratik amaierara. Lan honetarako unibertso grafiko bat sortu genuen, gure bezeroaren irudi korporatiboa indartzeko eta  eguna modu bisualago batean ezagutarazteko

Marketineko Estrategia, Social Media, Spot-a, Ikus-entzunezko komunikazioa

2019

Gabonak zoriontzeko bideoa – Ura eta lurra dantzan

Beste behin, URA Agentziak Burutürengan konfiantza jarri du Gabonak zoriontzeko bideo ezberdin eta originala lantzeko. Ikus-entzunezko pieza baten grabazioa proposatu zitzaion bezeroari, oraingo honetan dantzan eta euskal folklorean oinarrituta baina modernitate eta sormen aldetik ikutu berezi bat emanda.

Spotaren emisioa telebistan eta bestelako publizitate medioen bidez egiteaz gain, egun gutxitara biralitate handia lortu zuen Whatsapp eta Youtuben.

Marketin birala, Spot-a, Social Media Marketina, Inbound Marketina

2018

Gabonetan Zorion Agurra – Goiko mendian elurra dago

Jaien garaia aprobetxatuz, Gabonak zoriontzeko zorion agur berezia sortu genuen, betiko postaletatik guztiz ezberdina. Horretarako gospeleko koru batekin harremanetan jarri ginen eta urak bere protagonismoa zeukan inguru natural batean “Goiko Mendian” gabon kantaren bertsio modernoa burutu genuen.

Publifestival Sariagatik saritua izan den kanpaina, “Branded content originaltasun onena” eta “Publizitate-bideoklip sormen onena” kategorietan.

Desberdintze Estrategia, Komunikazio Estrategia, Marketin Birala

2017

ura_navidad
regalo corporativo URA agentzia

Barneko ekintza: opari korporatiboa

Erakunde publiko honek antolatutako barne ekitaldi baten ospakizunerako, bertako langileei zuzendutako ideia ezberdina landu genuen. Haietariko bakoitzak iharraren haziak zituen loreontzia jaso zuen, inguruko zuhaitz bereizgarria.

Desberdintze Estrategia, Komunikazio Estrategia, Marketin Birala

2017

Kaleko marketin ekintza

Uraren Munduko Egunaren harira, kaleko marketin ekintza antolatu genuen 2017ko martxoaren 22an, EAEko hiriburuetako gune jendetsuenetan.

Bilbo, Donostia eta Gasteizko hainbat kale egunari lotutako mezuaz kubritu genituen. Klima aprobetxatuz eta urarekin jolastuz, euria hasten zen momentuan mezua irakurri zitekeen. Mezua, hiriburuetako kale nagusietan grabatua geratu zen.

Marketin Estrategia, Social Media, Kaleko Marketina

2016

día mundial del agua ura
ura_ agentzia

Infografia bidezko informazioaren kontzeptualizazioa eta diseinua

URAk burutzen dituen ekintzen informazio teknikoa modu erakargarri eta ulergarrian aurkezteko, informazioz osatutako eduki bisuala sortzen dugu sare sozialetan hedatzeko. Infografia hauek, batez ere, kontzientziazio mezuak ematen dituzte, ubide eta ur-inguruei buruzko ezagutza eskaintzen dute eta noizbehinka, instituzio mailako jardueren berri ematen digute.

Marketin Estrategia, Social Media, Kaleko Marketina

2016

Social Media plana

Markaren egoera aztertuz Social Media plana garatu genuen. Sare sozial ezberdinen komunikazioa neurtzeko online edukiaren analisia egin genuen. Horretaz gain, lehiakideen analisia landu genuen, antzeko erakundeen komunikazio politikak batzeko.

Sare sozialetako edukien sorrerarako, bete beharreko jarraibideak finkatu genituen. Sare sozial bakoitzaren kudeaketa, eduki politikak eta krisi egoerako portaera protokoloa barne. Amaitzeko, markak gauzatutako komunikazioa neurtzeko, jarraipena ebaluatzeko adierazle ezberdinak proposatu genituen.

Komunikazio estrategikoa, Social Media

2015

ura_ social media plan