Urola garaia

UROLA GARAIA – Brandina

Gipuzkoako Urola Garaia eskualdean turismoa sustatzeko markagintza estrategikoan kontsultoretza eta komunikazioan plangintza integrala garatzen dugu.

Nortasun grafikoa euskarri komunikatiboetan

Markaren nortasun bisual korporatiboan oinarrituta, eskaitza turistikoaren berri emateko hainbat ekintza garatu genituen.

Marka aktibatzeko helburuarekin, xede talde zehatz bakoitzari zuzendutako ekintza ezberdinen moldaketa landu genituen. Eskuorriak, prentsa, bannerrak,… besteak beste.

 

2018

UROLA GARAIA

Gipuzkoako Urola Garaia eskualdeko lurralde markaren analisi estrategiko sakona burutu genuen. Hainbat eragilerekin bildu eta inguruko baliabide turistikoak aztertu genituen, baita lurralde eta mundu mailako marken joerak ere. Ondoren, marka turistiko berriaren planteamendua garatu genuen, “Serendipia” kontzeptuaren inguruan.

UROLA GARAIA marka berria, grafikoki eta eduki aldetik bereizgarri egitearen alde egin genuen, bereziki aitzindari eta konpetentziarengatik bereizteko. Unibertso grafiko propioa burutu genuen, baliabide turistiko bakoitza banaka nabarmentzeko ideiarekin.

2018

Urola garaia Rebrandina