SOCIAL MEDIA
MARKETING

01

Deskribapena

Edukien eta promozioen kudeaketa

Sare sozial bat, pertsona-talde batek (eta/edo erakundeek) hainbat formatutako informazioa, datuak eta edukiak trukatzen dituzten gunea da, interes komun samarra dutenen arteko komunitate birtual bat sortuz. 

Prestakuntza honetan, komunikazio-kanal berri horiek zer, nola, zertarako eta zergatik erabili aztertuko dugu. Halaber, Meta Ads Manager eta Advertising on TikTok tresnak ezagutuko dugu; Facebook-e eta Instagram-en eta TikTok-en kanpainak aktibatzeko tresna, hurrenez hurren.

02

Helburua

Social Media-ren gakoak eta joerak

Prestakuntza honen helburua gaur egun joera diren sare sozialak ezagutaraztea da, baita sare horiek behar bezala erabiltzeko gakoak ematea ere; besteak beste, eduki-lerroak, epeak, promozioak eta estrategiak.

03 Interesik baduzu…

Hurrengo kurtsoetarako harremanetan egongo gara

4 + 8 =