
BRANDED CONTENT
Branded content-a marketin-estrategia bat da, eduki garrantzitsu, erakargarri eta baliotsuak sortzen eta hedatzen dituena.
Burutüko taldeak markak, horren identitatea eta helburu komertzialak ongi ulertzen jarduten du, xede-publikoarekin konektatuko duen eduki pertsonalizatua diseinatzeko.


Eduki erakargarriak sortzen ditugu
Produktuaren edo zerbitzuaren zuzeneko sustapenean oinarritzen den publizitate tradizionalean ez bezala, branded content-ak kontsumitzailearen arreta erakartzen eta atxikitzen du, haren interesekin eta beharrekin zerikusia duten istorioak, esperientziak eta edukiak sortuz.
Benetako esperientzia emozionalak diseinatzen ditugu
Branded content-en arrakasta publikoarekin modu sakonean eta iraunkorrean konektatuko duten esperientzia errealak eta emozionalak sortzeko gaitasunean datza. Horretarako, funtsezkoa da markek kalitatezko edukien sorreran inbertitzea, garrantzizkoak izatea eta markaren balioekin eta identitatearekin bat etortzea.
Fidelizazio-estrategien alde egiten dugu
Mezuak bat egin behar du markaren irudiarekin eta komunikazio-estrategiaren helburuekin. Kontuan hartu behar da mezua zer tonu, estilo eta formatan aurkezten den.
Branded content-a edukiak sortzeko eta banatzeko marketin-estrategia bat da.
Branded content estrategia bat behar duzu?_