SORMENA ETA KANPO-PUBLIZITATEA
Sormena funtsezkoa da kanpo-publizitatearen esparruan.
Burutün badakigu berrikuntza eta originaltasuna funtsezkoak direla estimulu bisualaz betetako ingurunean jendearen arreta erakartzeko.
Kanpoko publizitateak eremu publikoetan publizitate-mezuak erakusteari egiten dio erreferentzia.
Originaltasuna bilatzen dugu
Kanpoko publizitateak proposamen freskoak eta berriak eskatzen ditu, ezarritako eskemekin hausteko, eta publikoaren arreta ustekabean eta modu bakarrean deitzeko. Ideia disruptiboak eta ezohikoak sortzeko gaitasuna faktore erabakigarria da testuinguru horretan nabarmentzeko.
Ingurunera egokitzen gara
Ingurunearekiko integrazioa funtsezkoa da kanpoko publizitatearen sormenean. Kanpaina gauzatuko den ingurune fisikoa aprobetxatu eta ingurune horretara egokitzeko gaitasunari esker, xede-publikoarekin lotura estuagoa sor daiteke.
Ikusizko baliabideak erabiltzen ditugu
Baliabide bisualak zentzuz erabiltzea ere funtsezkoa da kanpoko publizitate sortzailean. Kolore, tipografia, irudi eta diseinuen gisako elementuak arretaz hautatzeak bat etorri behar du markaren nortasunarekin eta kanpainaren helburuekin.
Arreta erakartzen duten estrategietan pentsatzen dugu
Elkarreragina eta ustekabea kanpoko publizitatean sormena sustatzen duten beste gako batzuk dira. Publikoaren parte-hartzea bultzatzen duten teknologia berritzaileak edo elementu fisikoak erabiliz esperientzia interaktiboak sortzeko gaitasunak osagai gogoangarria eransten dio kanpainari.
Zure proiektua ezagutu nahi dugu_