Komunikazio instituzionala - Burutü

KOMUNIKAZIO INSTITUZIONALA

Komunikazio instituzionala funtsezko estrategia da erakunde, enpresa edo instituzio baten irudia xede-publikoaren buruan ezarri eta mantentzeko.

Burutün erakundeekin batera lan egiten dugu mezu koherenteak, argiak eta eraginkorrak garatzeko, ospe sendo eta fidagarria lortzen laguntzeko.

Komunikazio instituzionala - Burutü

Konfiantza eta leialtasuna

Komunikazio instituzionala ez da soilik informazioaren transmisioan oinarritzen, baizik eta bere publikoarekin konexio emozionala sortzea ere bilatzen du, konfiantza eta leialtasuna sustatuz. Horregatik, komunikazio eraginkorra lortzeko, hainbat faktore hartu behar dira kontuan: ahots-tonua, komunikazio-estiloa, kanalen hautaketa eta edukien kalitatea.

Erakundearen balioak

Komunikazio instituzionaleko estrategia on batek kontuan hartu behar ditu erakundearen nortasuna eta balioak, baita haren xede-publikoa eta lortu beharreko helburuak ere. Gainera, garrantzitsua da erakundearen ikuspegi holistikoa izatea, haren arlo eta dimentsio guztiak integratuz, mezuak koherenteak direla eta erakundearen helburuekin bat datozela ziurtatzeko.

Komunikazio digitala instituzioentzat

Eremu digitalean, erakundeen komunikazioa gero eta garrantzitsuagoa bihurtu da. Sare sozialak eta webguneak funtsezko tresna bihurtu dira publiko zabalago eta anitzagora iristeko. Hala ere, garrantzitsua da gogoratzea tresna horien erabilerak estrategikoa izan behar duela eta erakundearen helburuekin bat etorri behar duela, sakabanaketa eta koherentzia falta saihesteko.

40 erakunde baino gehiagorekin lan egin dugu

Burutün esperientzia handia dugu komunikazio instituzionalean. Erakunde publiko zein pribatuentzat irudi sendo eta koherentea ezartzearen garrantzia ulertzen dugu.

Komunikazio instituzionala - Burutü

Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun

15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·

Komunikazio instituzionaleko estrategiak garatzen ditugu _