KOMUNIKAZIO INSTITUZIONALA
Komunikazio instituzionala funtsezko estrategia da erakunde, enpresa edo instituzio baten irudia xede-publikoaren buruan ezarri eta mantentzeko.
Burutün erakundeekin batera lan egiten dugu mezu koherenteak, argiak eta eraginkorrak garatzeko, ospe sendo eta fidagarria lortzen laguntzeko.
Konfiantza eta leialtasuna
Komunikazio instituzionala ez da soilik informazioaren transmisioan oinarritzen, baizik eta bere publikoarekin konexio emozionala sortzea ere bilatzen du, konfiantza eta leialtasuna sustatuz. Horregatik, komunikazio eraginkorra lortzeko, hainbat faktore hartu behar dira kontuan: ahots-tonua, komunikazio-estiloa, kanalen hautaketa eta edukien kalitatea.
Erakundearen balioak
Komunikazio instituzionaleko estrategia on batek kontuan hartu behar ditu erakundearen nortasuna eta balioak, baita haren xede-publikoa eta lortu beharreko helburuak ere. Gainera, garrantzitsua da erakundearen ikuspegi holistikoa izatea, haren arlo eta dimentsio guztiak integratuz, mezuak koherenteak direla eta erakundearen helburuekin bat datozela ziurtatzeko.
Komunikazio digitala instituzioentzat
Eremu digitalean, erakundeen komunikazioa gero eta garrantzitsuagoa bihurtu da. Sare sozialak eta webguneak funtsezko tresna bihurtu dira publiko zabalago eta anitzagora iristeko. Hala ere, garrantzitsua da gogoratzea tresna horien erabilerak estrategikoa izan behar duela eta erakundearen helburuekin bat etorri behar duela, sakabanaketa eta koherentzia falta saihesteko.
Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun
15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·
Komunikazio instituzionaleko estrategiak garatzen ditugu _