
KOMUNIKAZIO-PLANA
Funtsezko tresna da mezua publiko objektiboari modu eraginkorrean helarazi nahi dion edozein enpresa edo erakunderentzat.
Burutün mezua transmititzeko komunikazio-kanal egokiak eta helburu horiek lortzeko behar diren taktikak aukeratzen ditugu.


Aldez aurreko azterketa: xede-taldeak eta haien beharrak
Komunikazio-plan bat egiteko, aldez aurreko azterketa-fase bat behar da. Fase horretan, xede-publikoak identifikatzen dira eta markarekin edo antolaketarekin lotutako beharrak eta itxaropenak aztertzen dira. Fase honetan, transmititu nahi den mezua ere definitzen da, eta komunikazio-helburuak ezartzen dira, argiak, neurgarriak eta errealistak izan behar dutenak.
Kanalak hautatzea
Helburuak definitu eta xede-publikoa aztertu ondoren, mezua transmititzeko komunikazio-kanal egokiak hautatu behar dira. Horretarako, eskura dagoen komunikazio-kanal bakoitzaren indarrak eta ahuleziak aztertu behar dira, eta xede-publikora eraginkortasunez iristeko aukera ematen dutenak hautatu.
Komunikazio-ekintzak
Komunikazio-bide egokiak aukeratzeaz gain, garrantzitsua da ezarritako komunikazio-helburuak lortzeko beharrezkoak diren taktikak definitzea. Taktika horietan sartzen dira, besteak beste, sare sozialetarako edo baliabide digitaletarako eduki espezifikoak sortzea, ekitaldiak antolatzea edo prentsa-oharrak ematea.
Komunikazio-plan batek mezu bat publiko jakin bati transmititzeko erabiliko diren helburuak, estrategiak, taktikak eta tresnak zehazten ditu.

Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun
15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·
Komunikazio korporatiboko estrategiak garatzen ditugu_