MARKETIN INDUSTRIALA

Industria-marketinak eginkizun erabakigarria du industria-sektoreko enpresek duten arrakastan.

Marketin tradizionalak ez bezala, ikuspegi industrialak bezeroen eta enpresen behar espezifikoei erantzuten die merkataritza- eta fabrikazio-inguruneetan.

Merkatua ikertzen dugu

Marketin industrialak sakonki ezagutu behar ditu merkatu-objektiboa eta bezero industrialen behar espezifikoak. Funtsezkoa da ikerketa zehatzak egitea joerak, lehiakideak, merkatuaren eskaerak eta sortzen diren aukerak ulertzeko.

Publikoa segmentatzen dugu

Merkatuaren segmentazioa ezinbestekoa da bezero-taldeak identifikatzeko eta estrategiak haien behar eta ezaugarri bakarretara egokitzeko.

Posizionamendu-estrategiak garatzen ditugu

Industria-ingurune oso lehiakorrean, funtsezkoa da enpresa eta lehiakideak bereizten dituen balio-proposamen argi eta sinesgarria garatzea.

Marketin digitala eta online presentzia

Aro digitalean, online presentzia sendoa izatea funtsezkoa da marketin industrialean arrakasta izateko. Marketin digitaleko estrategiek, hala nola, sare sozialen erabilerak, eduki garrantzitsuak eta bilaketa-motorren optimizazioak (SEO), ikuspena sortzen, lead-ak sortzen eta bezero potentzialekin konexioak ezartzen lagun dezakete.

Marketin industrialak eginkizun erabakigarria du enpresek industria-sektorean duten arrakastan.

40 proiektu baino gehiago marketin industrialean

Burutün industria-arloko hainbat proiektu egin ditugu, gure bezeroei marketin- eta komunikazio-irtenbide eraginkorrak eskaintzeko.

Gure ikuspuntua industria-sektorea eta haren erronkak sakon ulertzea da, B2B hazkunde-estrategia pertsonalizatuak garatzeko, enpresek eremu horretan ikusgarritasuna, sinesgarritasuna eta hazkundea sustatzeko.

Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun

15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·

Marketin industrialeko estrategiarik behar duzu?_