KOMUNIKAZIO INTEGRALA – MUSEOEN NAZIOARTEKO EGUNA
PUBLIZITATE KANPAINA
Erronka Museoen Nazioarteko Egunaren eta Bizkaiko museoen eskaintza bereziaren berri ematea.
Bizkaiko herritarrei Museoen Nazioarteko Egunaren berri emateko erronka proposatu zigun Bizkaikoak. DIMek aukeratutako leloa “Iraunkortasuna eta ongizatea” izan da aurten, museoak kultura-trukerako eta kulturak aberasteko bitarteko garrantzitsuak direla islatzea helburu hartuta.
Ilusioz eta sormenez, komunikazio- eta publizitate-kanpaina integral arrakastatsua garatu eta koordinatu dugu.
Ideia berritzailea Museoen erroak. La sostenibilidad en las raíces de los museos.
Bizkaiko museoen alde iraunkorra transmititu nahi duen kontzeptu sortzailea garatu dugu, ingurumenarekin lotutako irudi eta sorkuntzen bidez. Horrela, bisitariari aukera eman zaie museoak modu berritzaile batean eta ikuspegi kontzientizatzailearekin ezagutzeko.
https://museoeneguna.eus/ webguneak modu erraz eta intuitiboan jasotzen du eskaintza, museoen arteko ekitatea eta kultur edukiaren eskuragarritasuna eta egitura ona sustatuz. Museo bakoitzerako fitxa erantsi dugu, eta, gainera, berritasun gisa, egutegi komun bat, jarduera bakoitzari buruzko informazioarekin, bisitariek jarduera horietan sartu eta izen-emateak errazteko.