MUSEOA_cabecero

MUSEOEN EGUNA

ONLINE EKIMEN KULTURAL ARRAKASTATSUA

 

Erronka Museoen Nazioarteko Eguna egoera berezian komunikatzea.

Bizkaikoa erakundetik, Museoen Nazioarteko eguna Bizkaiko herritarroi komunikatzeko egistamoa egin nahi zutela adierazi ziguten. Proiektuari egoera oso berezian aurre egin genion, Covid-19 birusak sortutako pandemiaren erdian. Sormena eta ilusio handiarekin ekimen berritzailea burutu dugu, komunikazioa eta publizitatea lotzen dituen kanpaina integrala garatuz.

 

Ideia berritzailea Bizkaiko museoen erakusketa digital bateratua.

Bizkaiko museoentzat erakusketa digital bateratua sortu dugu www.museoeneguna.eus webgunean.

Bizkaian dauden 34 museoen erakusketa bateratua online bisitatzeko aukera paregabea asmatu genuen. Bisitariak errekurtso kulturalak erakusketan aurkitu dituzte, detaile guztiekin aztertzeko moduan. Obra bakoitzaren datuak jasotzen dituen fitxa sortzeaz gain, tresna ezberdinak erabili ditugu erakusketaren esperientziarekin gozatzeko: bisita birtualak, bideoak, 3D irudiak eta abar.

Webgunearen eraikuntza modu sinple eta erosoan landu dugu, espazio kulturalen arteko berdintasuna eta erabiltzaileentzat erosotasuna lehenetsiz. Estruktura garbia, argia eta erraza landuz, errekurtso kulturalen historia eta datu kulturalak modu erosoan eta erakargarrian erakusteko helburua bete dugu.

MUSEOENEGUNA

Online komunikazioa: marketing digitala eta social media marketing estrategia.

Branded content, inbound marketing eta marketing digitalean oinarritutako komunikazio estrategia garatu dugu. Egitasmoaren profil ofizialak sortu eta Bizkaiko museoek sare sozialen bitartez elkarbanatu dezaketen edukiaren kronograma landu dugu. Modu honetan, erakusketa digitalera bisitariak egunero bideratu ditugu.

Ikus-entzunezkoa: mezuaren garrantzia azpimarratuz.

Spot eraginkorra eta zuzena prestatu dugu. Modu ulergarri baten erakusketa digitalaren kontzeptua azaltzen duen bideoa. Online bidezko estrategiarekin, spot-a zabaltzea lortu dugu, horretarako social media advertising kanpainak baliatuz. Era berean, kanpainaren biralizazioa harrigarria izan da.

Kanpo publizitatea: metro geltokietan kanpaina.

Bilboko metro geltokietan dauden muppi edo kartel interaktiboetan agertzeko, spota egokitu dugu, “Museoen eguna” kanpainaren hedapena handituz.

MUSEOENEGUNA_metrobilbao

Emaitza: bisita kopuru arrakastatsua izan duen ekimen aitzindaria.

Kanpainaren iraupena hilabete batekoa izan da. Epe tarte horretan webguneak 20.000 bisitaritik gora izan ditu. Kanpaina Euskal Herriko komunikabide gehienetan agertu da, ezagutza helburuak bete modu nabarmenean bete ditu.

Museo bakoitzaren webgunean eta sare sozialen profiletan bisitarien igoera interesgarria egon da. 2020 urteko Museoen Nazioarteko Eguna Bizkaian, egitasmo ezberdin, parte hartzaile eta original honengatik gogoratuko dugu.

MUSEOA_pie