MUSEOEN EGUNA
BIZKAIKO MUSEOEN BOTEREA SENTITU
Erronka Museoen Nazioarteko Egunaren eta Bizkaiko museoen eskaintza bereziaren berri ematea.
Bizkaiko herritarrei Museoen Nazioarteko Egunaren berri emateko erronka proposatu zigun Bizkaikoak. Edizio honetan, ekimenean parte hartu duten Bizkaiko museoen eta ondare-zentroen kopurua 44 parte-hartzaileraino igo da, eskaintzaren aniztasuna nabarmen handituz. Bestalde, DIMek aukeratutako leloa Museoen boterea izan da, museoek maila kultural, turistiko eta ekonomikoan duten indar guztia abiapuntu izanik.
COVID-19aren aurkako neurrien normalizazio-testuinguru batean, jarduera presentzialak normaltasun osoz antolatu ahal izan dituzte, eta, beraz, kanpainaren fokua jarduera horietan parte hartzea sustatzea izan da.
Ilusioz eta sormenez, komunikazio- eta publizitate-kanpaina integral arrakastatsua garatu eta koordinatu dugu.
Ideia berritzailea Museoen boterea sentitu, siente el poder de los museos.
Kontzeptu sortzaile bat garatzen dugu, Bizkaiko museoen boterea bi eratara transmititzeko helburuarekin: batetik, esperientziak bizitzeko eta gozatzeko ahalmena; eta, bestetik, museoek beren ingurunean eta gizartean duten botere eraldatzailea islatzea.
Sormen-proposamenaren helburua parte hartzen duten museo guztien eskaintzak dakartzan sentsazioak eta emozioak ezagutaraztea da. Horrela, bisitariari, era fisiko zein digitalean, museoak modu berritzailean eta ikuspegi globalago batekin ezagutzeko aukera ematen diogu.
https://museoeneguna.eus/ webguneak modu erraz eta intuitiboan jasotzen du eskaintza, museoen arteko ekitatea eta kultur edukiaren eskuragarritasuna eta egitura ona sustatuz. Museo bakoitzerako fitxa erantsi dugu, eta, gainera, berritasun gisa, egutegi komun bat, jarduera bakoitzari buruzko informazioarekin, bisitariek jarduera horietan sartu eta izen-emateak errazteko.
Engagement-a indartzeko helburuarekin, komunitate digitalari Bizkaiko museoak bisitatzen dituztenean zer sentitzen duten partekatzeko gonbidapena luzatu diogu, eta pertsona guztien artean parte-hartze zabala lortu dugu.