MUSEOEN ERROAK. LA SOSTENIBILIDAD EN LAS RAÍCES DE LOS MUSEOS – BIZKAIKOA
MUSEOEN NAZIOARTEKO EGUNA
Erronka Museoen Nazioarteko Egunaren eta Bizkaiko museoen eskaintza bereziaren berri ematea.
Bizkaiko herritarrei Museoen Nazioarteko Egunaren berri emateko erronka proposatu zigun Bizkaikoak. DIMek aukeratutako leloa “Iraunkortasuna eta ongizatea” izan da aurten, museoak kultura-trukerako eta kulturak aberasteko bitarteko garrantzitsuak direla islatzea helburu hartuta.
Ilusioz eta sormenez, komunikazio- eta publizitate-kanpaina integral arrakastatsua garatu eta koordinatu dugu.
Marketin digitala · Spot-a · Webgunea
Idea berritzailea: Museoen erroak. La sostenibilidad en las raíces de los museos.
Bizkaiko museoen alde iraunkorra transmititu nahi duen kontzeptu sortzailea garatu dugu, ingurumenarekin lotutako irudi eta sorkuntzen bidez. Horrela, bisitariari aukera eman zaie museoak modu berritzaile batean eta ikuspegi kontzientizatzailearekin ezagutzeko.
https://museoeneguna.eus/ webguneak modu erraz eta intuitiboan jasotzen du eskaintza, museoen arteko ekitatea eta kultur edukiaren eskuragarritasuna eta egitura ona sustatuz. Museo bakoitzerako fitxa erantsi dugu, eta, gainera, berritasun gisa, egutegi komun bat, jarduera bakoitzari buruzko informazioarekin, bisitariek jarduera horietan sartu eta izen-emateak errazteko.
Komunikazio estrategia online: marketin digitala eta social media marketing.
Marketin digitala, branded content eta inbound marketing-eko ekintzak oinarri dituen komunikazio estrategia landu dugu.
Ekimenaren sare sozialetako profil ofizialak ezarri ditugu, Bizkaiko museoekin koordinatutako eta partekatutako eduki-krononograma sortu dugu erakusketaren eguneroko bisitak sustatzeko eta baliabide kulturalen ezagupena egunero indartzeko.
Museoen sare sozialetako komunitateak modu aktiboan parte hartu du, eta, gainera, Bizkaiko kultura-sareko beste eragile batzuek ere parte hartu dute, hala nola turismo-gidariek, kultura-agendek eta abarrek.
sortutako eta pentsatutako pieza
Spot eraginkorra eta zuzena landu dugu. Bizkaiko museoen bisitek ematen dizkiguten esperientzia eta sentsazio paregabeen kontzeptu sortzailea transmititzeko sortu den pieza da. Social media advertising kanpainen bidez sustatu dugu spot-a, eta eduki gehigarriak sortu ditugu kanpainaren biralizazioa lortzeko.
10K
Ikustaldi
400K
Inpresio
12K
Bisita webgunera
Kanpo-publizitatea: metroan eta formatu handiko kanpoko kanpainak.
Metro Bilbaoko muppi interaktiboetara zein Euskalduna Jauregiko formatu handiko pantaila digitaletara egokitu dugu spotaren kreatibitatea, kanpainaren eragina handitzeko asmoz.
Emaitza: Museoen Eguna ekimena handitu, komunitateak gora egin eta erreferente gisa sendotu zen.
Kanpainak ospe handia lortu du, eta Euskadiko komunikabide orokor nagusietan agertu da. Museoek bisitari asko izan dituzte, eta modu berritzailean aurkeztu ahal izan dute beren alde jasangarria.
Komunitate digitalak gora egin du bai sare sozialetako orrialdeen eta profilen jarraitzaileetan, bai bere webguneetako bisitarietan. Gainera, museoen eta beste talde elkartu batzuen arteko elkarreragina nabarmen handitu da.
Museoen Eguna Bizkaiko museoen talde-jardueraren erreferente bihurtu da.