MARKAGINTZA ETA

ESTRATEGIA DIGITALA

01

Deskribapena

Social Media garapen eta planifikazioa

Etengabe aldatzen ari den ingurune digital batean bizi gara; horregatik, erakunde eta enpresa askorentzat, markagintza eta markaren online kudeaketa eguneroko zeregin bihurtu dira.

Horretarako, markagintzaren arau orokorrak eta marka-estrategia sendoak ezartzeko metodologia batzuk ezagutuko ditugu: markaren balioak eta ezaugarriak, naming-prozedurak, marka-arkitektura desberdinak eta beste egoera edo baliabide asko.

Gainera, social media marketinaren plangintza garatzeko eta ezartzeko prozedurak aztertuko ditugu. Betiere hurbileko ikuspegitik, eta hainbat adibide eta kasu praktiko aztertuz.

02

Helburua

Markak arlo digitalean kudeatzea

Online marka garatzea eta sarean komunikatzen ikastea. Horretarako, marketin digitalaren egungo egoera aztertuko da, kasu bakoitzean marka nola kudeatu behar den jakiteko.

03 Interesik baduzu…

Hurrengo kurtsoetarako harremanetan egongo gara

4 + 15 =