360° KOMUNIKAZIOA
Komunikazio integraleko estrategia bat da, enpresa edo marka baten xede-publikora iristeko dauden komunikazio-bide guztiak hartu nahi dituena.
Burutün eskura ditugun bitarteko guztiak erabiltzen ditugu, betiere irizpide estrategiko batekin, bezeroarekiko harremanetarako puntu guztietan presentzia konstante eta koherentea izateko.
Helburuak definitzen ditugu
Garrantzitsua da komunikazio-estrategiaren helburuak definitzea, markaren ikuspena handitzea, enpresaren irudia hobetzea edo salmentak areagotzea.
Xede-publikoa identifikatzen dugu
Komunikazio-estrategia eraginkorra diseinatu ahal izateko xede-publikoa ezagutu behar da. Ikusleen ezaugarri demografikoak, psikografikoak eta portaerazkoak identifikatu behar dira.
Kanalak hautatzen ditugu
Helburuak definitu eta xede-publikoa identifikatu ondoren, horietara iristeko komunikazio-bide egokienak hautatu behar dira. Ohiko hedabideetan publizitatea, marketin digitala, harreman publikoak, ekitaldiak eta babesletzak, besteak beste.
Mezua diseinatzen dugu
Mezuak bat etorri behar du markaren irudiarekin eta komunikazio-estrategiaren helburuekin. Mezua zer tonu, estilo eta formatan aurkezten den hartu behar da kontuan.
Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun
15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·
Komunikazio korporatiboko estrategiak garatzen ditugu_