360º komunikazioa - Burutü

360° KOMUNIKAZIOA

Komunikazio integraleko estrategia bat da, enpresa edo marka baten xede-publikora iristeko dauden komunikazio-bide guztiak hartu nahi dituena.

Burutün eskura ditugun bitarteko guztiak erabiltzen ditugu, betiere irizpide estrategiko batekin, bezeroarekiko harremanetarako puntu guztietan presentzia konstante eta koherentea izateko.

Auditoria de marca - Burutu
360º komunikazioa - Burutü

Helburuak definitzen ditugu

Garrantzitsua da komunikazio-estrategiaren helburuak definitzea, markaren ikuspena handitzea, enpresaren irudia hobetzea edo salmentak areagotzea.

Xede-publikoa identifikatzen dugu

Komunikazio-estrategia eraginkorra diseinatu ahal izateko xede-publikoa ezagutu behar da. Ikusleen ezaugarri demografikoak, psikografikoak eta portaerazkoak identifikatu behar dira.

Kanalak hautatzen ditugu

Helburuak definitu eta xede-publikoa identifikatu ondoren, horietara iristeko komunikazio-bide egokienak hautatu behar dira. Ohiko hedabideetan publizitatea, marketin digitala, harreman publikoak, ekitaldiak eta babesletzak, besteak beste.

Mezua diseinatzen dugu

Mezuak bat etorri behar du markaren irudiarekin eta komunikazio-estrategiaren helburuekin. Mezua zer tonu, estilo eta formatan aurkezten den hartu behar da kontuan.

360° komunikazioak komunikazio integraleko estrategia bati erantzuten dio.

Estrategia ezartzen dugu

Komunikazio-estrategia diseinatu ondoren, modu eraginkorrean aplikatu behar da.

Horren barruan komunikazio-materialak sortzea, gizarte-sareak kudeatzea, ekitaldiak antolatzea eta publizitate-kanpainak egitea sartzen dira.

360º komunikazioa - Burutü

Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun

15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·

Komunikazio korporatiboko estrategiak garatzen ditugu_