Markaren arkitektura - Burutü

MARKAREN ARKITEKTURA

Arkitekturak, oro har, marken hierarkiari koherentzia eta ordena ematen dio, eta informazio argia eta identifikagarria ematen du.

Burutün, komunikazioan gertatzen diren sinergia naturalak aprobetxatuz, markatze estrategia desberdinak ezartzen ditugu, markaren beharrak kontuan hartuz.

Auditoria de marca - Burutu
Markaren arkitektura - Burutü

Marka monolitikoa

Marka batek arkitektura monolitikoa duela zehazten da, produktu eta zerbitzu guztiek nortasun bera dutenean. Bertan, marka bakar batek enpresa jarduera osoa hartzen du.

Proposamen honek balio erantsi bakarra eta indartsua eskaintzen du, era guztietako sustapenak erraztuz eta produktu eta zerbitzu berrien integrazio azkarra bermatuz.

Endorsed brand edo eredu endosatua

Arkitektura horrek marka nagusi bat du produktuaren edo zerbitzuaren maila guztietan, baina azpimarka bakoitzak bere estrategiak eta ezaugarriak modu independenteagoan garatu ditzake.

Arkitektura horren abantaila nagusia “talde” kontzeptuaren garapen egonkorra da, sinesgarritasuna eta laguntza ematen baititu.

Multimarka

Marka-arkitektura honek hainbat motatako marken bizikidetza posible egiten du. Azpimarka guztiak modu independentean bizi dira, identitate eta bide desberdinak landuz.

Marka-arkitekturak markak hierarkizatzen ditu eta kontsumitzaileei informazio argia eta identifikagarria ematen die.

Mistoa

Lehen aipatu ditugun bi modeloren edo gehiagoren arteko gurutzatze batetik sortzen da arkitektura hau.

Egoera hori enpresen arteko bat-egiteen edo erosketen bidez gertatzen da, batez ere, eta arazoak sortzen ditu ildo estrategikoa definitzeko orduan. Gainera, publizitateko inbertsioa ere oso handia da.

Markaren arkitektura - Burutü

Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun

15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·

Zure markaren hausnarketa estrategikoa egiteko beharra duzu?_