MARKAREN ARKITEKTURA
Arkitekturak, oro har, marken hierarkiari koherentzia eta ordena ematen dio, eta informazio argia eta identifikagarria ematen du.
Burutün, komunikazioan gertatzen diren sinergia naturalak aprobetxatuz, markatze estrategia desberdinak ezartzen ditugu, markaren beharrak kontuan hartuz.
Marka monolitikoa
Marka batek arkitektura monolitikoa duela zehazten da, produktu eta zerbitzu guztiek nortasun bera dutenean. Bertan, marka bakar batek enpresa jarduera osoa hartzen du.
Proposamen honek balio erantsi bakarra eta indartsua eskaintzen du, era guztietako sustapenak erraztuz eta produktu eta zerbitzu berrien integrazio azkarra bermatuz.
Endorsed brand edo eredu endosatua
Arkitektura horrek marka nagusi bat du produktuaren edo zerbitzuaren maila guztietan, baina azpimarka bakoitzak bere estrategiak eta ezaugarriak modu independenteagoan garatu ditzake.
Arkitektura horren abantaila nagusia “talde” kontzeptuaren garapen egonkorra da, sinesgarritasuna eta laguntza ematen baititu.
Multimarka
Marka-arkitektura honek hainbat motatako marken bizikidetza posible egiten du. Azpimarka guztiak modu independentean bizi dira, identitate eta bide desberdinak landuz.
Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun
15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·
Zure markaren hausnarketa estrategikoa egiteko beharra duzu?_