MARKAREN AUDITORETZA
Markaren azterketa zehatza egin, bere osasuna ebaluatzeko eta kontsumitzaileen buruan duen posizionamendua ikusteko.
Burutün azterketa sakona egiten dugu, markaren indarguneak eta ahulguneak zehaztuz eta ikuspuntu estrategiko batetik merkataritza- edo komunikazio-aukerak identifikatzeko.
Joerak ikertzen ditugu
Joeren ikuspegi orokorra izateko, oso garrantzitsua da gizartean oro har gertatzen ari diren aldaketez jabetzea. Nitxo jakin bat aztertzen hasi aurretik, gaur egun ditugun aukera eta baliabide jakin behar dugu.
Nortasun grafikoa aztertzen dugu
Nortasun grafikoa edo nortasun bisuala marka baten itxura zehazten duen faktore-multzoa da. Elementu bakoitza aukeratzeko markagintza-estrategia batean oinarritutako argudioa erabiltzen da.
Atal semantikoa analizatzen dugu
Marka bakoitzak bere nortasunarekin bat datorren ahots tonu eta estilo bakarra izaten du. Analisi semantikoaren helburua da markak bere xede-publikoarengana zuzentzeko erabiltzen dituen hitzak aztertzea.
Benchmarking-a
Benchmarking-aren bidez, sakon aztertuko ditugu lehiakideak: produktu-sorta, nola komunikatzen den, zer kanal erabiltzen dituen, bezeroarekin nola erlazionatzen den…
Analisi digitalean hainbat alderdi aztertzen dira, hala nola, posizionamendu organikoa, kanpaina digitalak, sare sozialak eta webgunea.
Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun
15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·
Zure markaren hausnarketa estrategikoa egiteko beharra duzu?_