Copywriting - Burutü

COPYWRITING

Copywriting-a publizitate-erredakzioko teknika bat da, testu pertsuasiboak eta eraginkorrak sortzea ardatz duena.

Burutü taldean copywriting estrategiak asmatzen dihardugu, irakurlea edo ikuslea ekintza zehatz bat egin dezan konbentzitzeko.

Auditoria de marca - Burutu
Copywriting - Burutü

Konbentzitzen duten testuak idazten ditugu

Erredakzio konbentzionalean ez bezala, irakurlea pertsuaditu eta konbentzituko duten testuak sortzen ditu copywriting-ak, publikoarekin emozionalki konektatu eta erosteko erabakian eragin positiboa sortu nahi duten teknikak eta estrategiak erabiliz.

Marka-nortasunarekiko koherentzia bilatzen dugu

Copywriting-en teknika ona lortzeko, garrantzitsua da xede-publikoa eta haren beharrak ondo ezagutzea eta sustatuko den produktua edo zerbitzua sakon ezagutzea. Gainera, funtsezkoa da ahots-tonu egokia erabiltzea, markaren identitatearekin koherentea izatea eta irakurlearekin emozionalki lotzea.

Egitura argiak eta errazak asmatzen ditugu

Copywriting-aren beste teknika batzuk izenburu erakargarriak sortzea, gako-hitzak eta esaldi pertsuasiboak erabiltzea, testua osatzen duten ikusizko elementuak gehitzea eta irakurketa erraztuko duen egitura argi eta sinplea sortzea dira.

Copywriting eraginkorraren oinarria xede-publikoa sakon ulertzea da, eta hitz egokiak erabiltzea haiekin emozionalki konektatzeko eta haiek jokatzera motibatzeko.

Zure proiektua ezagutu nahi dugu _