EDUKIEN MARKETINA

Eduki erakargarri eta interesgarria sortzea erabiltzaileekin engagement lortzeko punturik indartsuenetako bat da.

Burutün badakigu SEO estrategiak eta edukien marketinak antz handia dutela. Horregatik, bi alderdiak barne hartzen dituzten estrategiak garatzen ditugu.

Auditoria de marca - Burutu
Edukien marketina - Burutü

Balioak komunikatzen ditugu

Balioak direla eta, marka ez da gainerako lehiakideena bezalakoa, bere nortasuna sortzeko aukera ematen dio, eta publiko objektiboaren aurrean aintzatespena ematen dio. Baina nola komunika ditzake marka batek balio horiek? Aurrez landutako mezu nagusien eta edukien bidez.

Engagement-a lortzea

Gaur egungo merkatuan gero eta zailagoa da bezero potentzialengana iristea, eta are gehiago erakartzea. Markek plus bat eman behar dute eremu digitalean sortzen dituzten edukietan, pertsonek marka horretan konfiantza izan dezaten, beste batean izan beharrean. Engagement-a fidelizazioaren lehen urratsa izan ohi da.

Posizionamendua hobetzen dugu

Bilaketa-motorrak milaka bilaketa jasotzen ditu segundoko. Webgune bat rankingeko lehen postuetan egon dadin, SEO oinarri ona izateaz gain, eduki interesgarriz eta kalitatez etengabe eguneratuta egon behar du. Horrela, Googlek edo dagokion bilatzaileak eduki garrantzitsu gisa definituko du, eta webgune horri postu hobea eskainiko dio.

Eduki erakargarri eta interesgarria sortzea edukien marketinaren punturik indartsuenetako bat da.

Zure proiektua ezagutu nahi dugu_