Hezkuntza marketina - Burutü

HEZKUNTZA-MARKETINA

Hezkuntza-marketina ikastetxe bat sustatzeko eta ezagutarazteko erabiltzen den komunikazio-estrategia bat da.

Helburu nagusiak ikasle berriak erakartzea, ikastetxearen ospea sustatzea eta dauden ikasleen atxikipena areagotzea izaten dira.

Hezkuntza marketina - Burutü

Marka ezagutzen dugu

Marketin-prozesu bat abian jarri nahi duen ikastetxe edo instituzio akademiko bateko zuzendaritzak bere markari buruzko gogoeta egin eta erabakiak hartu behar ditu.

Helburuak eta publikoak definitzen ditugu

Ikastetxearen beharrak eta nahiak ikusita, neur daitezkeen helburuak zehaztea eta xede-publikoaren profila definitzea (demografikoa, ekonomikoa, soziala…).

Eremu digitala bultzatzen dugu

Garrantzitsua da ikastetxeak komunikazio eraginkorrerako estrategia eta presentzia aktiboa izatea sare sozialetan, familiekin eta ikasleekin komunikazio arin eta gardena izateko, eta, hala, komunitate bat eta konfiantzazko harreman bat sortzeko.

Komunikazio-estrategia tradizionalak garatzen ditugu

Marketin digitaleko estrategiek garrantzi handia hartu dute ikasleak erakartzeko orduan, baina komunikazio-ekintza tradizionalak egitea ere interesgarria izan ohi da, sortzen duten eragina nabarmena baita oraindik.

Burutün ibilbide garrantzitsua eta esperientzia nabarmena dugu hezkuntza sektorean eta ikastetxeek komunikazio estrategia integralak garatzeko dituzten behar partikularrak ulertzen ditugu.

Emaitzak neurtu eta aztertzen ditugu

Analisiari eta jarraipenari esker, publizitate-kanpainen errendimendua eta, oro har, zentroaren komunikazioa neur ditzakegu.

50 zentro baino gehiagorekin egin dugu lan

Hezkuntza marketina - Burutü

Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun

15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·

Marketin digitaleko kasu arrakastatsuak_

Hezkuntza-marketineko estrategiarik behar duzu?_