HEZKUNTZA-MARKETINA
Hezkuntza-marketina ikastetxe bat sustatzeko eta ezagutarazteko erabiltzen den komunikazio-estrategia bat da.
Helburu nagusiak ikasle berriak erakartzea, ikastetxearen ospea sustatzea eta dauden ikasleen atxikipena areagotzea izaten dira.
Marka ezagutzen dugu
Marketin-prozesu bat abian jarri nahi duen ikastetxe edo instituzio akademiko bateko zuzendaritzak bere markari buruzko gogoeta egin eta erabakiak hartu behar ditu.
Helburuak eta publikoak definitzen ditugu
Ikastetxearen beharrak eta nahiak ikusita, neur daitezkeen helburuak zehaztea eta xede-publikoaren profila definitzea (demografikoa, ekonomikoa, soziala…).
Eremu digitala bultzatzen dugu
Garrantzitsua da ikastetxeak komunikazio eraginkorrerako estrategia eta presentzia aktiboa izatea sare sozialetan, familiekin eta ikasleekin komunikazio arin eta gardena izateko, eta, hala, komunitate bat eta konfiantzazko harreman bat sortzeko.
Komunikazio-estrategia tradizionalak garatzen ditugu
Marketin digitaleko estrategiek garrantzi handia hartu dute ikasleak erakartzeko orduan, baina komunikazio-ekintza tradizionalak egitea ere interesgarria izan ohi da, sortzen duten eragina nabarmena baita oraindik.
Burutün ibilbide garrantzitsua eta esperientzia nabarmena dugu hezkuntza sektorean eta ikastetxeek komunikazio estrategia integralak garatzeko dituzten behar partikularrak ulertzen ditugu.
Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun
15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·
Hezkuntza-marketineko estrategiarik behar duzu?_