Inbound marketing - Burutü

INBOUND MARKETINA

Inbound marketina marketin-ikuspegi bat da, eta eduki baliotsu eta garrantzitsuaren bidez erakartzen ditu bezero potentzialak.

Burutün bezero potentzialekin harreman iraunkorrak sustatzeko eta bezero leiala bihurtzeko estrategiak sortzen ditugu.

 

Auditoria de marca - Burutu

Edukien marketin-estrategia diseinatzen dugu

Inbound marketineko estrategia nagusietako bat eduki-marketina da, eduki garrantzitsua eta baliotsua sortu eta partekatzean datza, bere webgunera bisitariak erakarri eta atxikitzeko. Bloga, bideoak, infografiak, ebook-ak eta beste eduki-mota batzuk ere sar daitezke. Edukiak garrantzitsua izan behar du entzuleentzat, eta arazoak konpontzen edo galderei erantzuten lagundu behar die.

SEO-a estrategiaren barruan ezartzen dugu

SEO-a bilaketa-motoreen emaitza organikoetan webgune baten ikuspena hobetzean datza. Hori lortzeko, webgunearen edukia, gunearen egitura eta atzera egiteko estekak optimizatu behar dira.

Sare sozialen marketina egiten dugu

Sare sozialen marketina ere inbound marketinaren zati garrantzitsua izan daiteke; izan ere, sare sozialetan edukiak sortu eta partekatzean datza, jarraitzaileak erakarri eta atxikitzeko eta haiekin harremanak eraikitzeko.

Inbound marketina marketin-ikuspegi bat da, eta eduki baliotsuaren bidez erakartzen ditu bezero potentzialak.

Email marketineko estrategiak gauzatzen ditugu

Gainera, email marketina estrategia horren barruan sar daiteke, mezu elektroniko pertsonalizatu eta garrantzitsuak audientziara bidaltzean datzalako, komunikazio etengabea izateko eta harremana sustatzeko.

Ideia bat duzu? Hitz egin dezagun

15 URTETIK GORAKO ESPERIENTZIA · 500 PROIEKTU BAINO GEHIAGO ELKARREKIN ·

Inbound marketin estrategia bat behar duzu?_