Komunikazio korporatiboa - Burutü

KOMUNIKAZIO KORPORATIBOA

Komunikazio korporatiboa diziplina bat da, eta erakunde baten eta haren publikoen arteko komunikazioaren kudeaketan jartzen du arreta, bai barrukoak eta baita kanpokoak ere.

Burutün komunikazio korporatiboko estrategiak eraikitzen ditugu, erakundearen irudi positibo eta koherentea mantentzeko.

Auditoria de marca - Burutu
Komunikazio korporatiboa - Burutü

Erakundearen hainbat publiko

Komunikazio korporatiboaren bidez, erakundeko publikoen beharrak eta enpresaren helburuak eta balioak kontuan hartuko dituen estrategia bat egiten da. Funtsezkoa da estrategia erakundearen identitatearekin koherentea izatea eta izen ona eraikitzera eta mantentzera bideratuta egotea.

Barne-komunikazioa

Komunikazio korporatiboaren gakoetako bat barne-komunikazioaren kudeaketa da. Funtsezkoa da komunikazioa arina eta eraginkorra izatea erakundearen barruan, horrek langileen motibazioa eta kultura korporatibo sendoa sortzen laguntzen baitu. Barne-komunikazioa ere garrantzitsua da langile guztiek erakundearen estrategia ulertzen dutela eta helburuekin bat datozela ziurtatzeko.

Kanpo-komunikazioa

Bestalde, komunikazio korporatiboan kanpo-komunikazioaren kudeaketa ere sartzen da, hau da, erakundeak bere kanpoko publikoekin duen harremana.

Horren barruan bezeroak, hornitzaileak, inbertsoreak, komunikabideak eta beste stakeholder garrantzitsu batzuk sartzen dira. Garrantzitsua da komunikazioa koherentea izatea eta erakundearen irudi positiboa eta sendoa transmititzea komunikazio-kanal guztietan.

Burutün, komunikazio korporatiboarekin zerikusia duten proiektuak garatu ditugu.

 

Komunikazio korporatiboko estrategiak garatzen ditugu_