MARKA-ESTRATEGIA INDUSTRIAREN SEKTOREAN – IDDTEK
Conectamos industria y talento, creamos futuro.
Erronka Komunikazio- eta markagintza-estrategia definitzea, ikusizko nortasun berria garatzearekin batera, IDDTEKen marka-proiekzioa sustatzeko
IDDTEK sourcing-ean eta hautaketa-prozesuetan espezializatutako ingeniaritza-zerbitzuen enpresa bat da.
20 urte baino gehiagoko esperientzia du, eta enpresak pertsonekin konektatzea du helburu.
Marka-estrategia · Branding
Soluzioa: Ikuspegi komunikatibo eta aholkularitza estrategiko berria garatu dugu, eta marka nortasun moderno berri bat diseinatu dugu, industria sektoreari egokitua.
IDDTEKek komunikazioan estrategia birbideratzeko eta bere marka-nortasuna finkatzeko beharra helarazi zigun, garai berrietara egokituz eta egungo industria-panoraman lehiatuz.
Azterketa estrategiko batetik abiatuta, markaren garapen komunikatiboaren bilakaera berri bat eta IDDTEK-entzat definitutako ardatz eta balioetan oinarritutako ikusizko nortasun berri bat garatu ditugu.
Hausnarketa estrategikoari esker, IDDTEKen komunikazio-esentziara egokitzen den nortasun semantikoa landu dugu. Bere balio nagusiak pertsonak eta enpresak elkartzea eta industria-sarearen etorkizuna garatzea dira.
“Conectamos industria y talento, creamos futuro” tagline berria sortu dugu, enpresa gisa duen misioa eta ikuspegia transmititzen dituena, baita abangoardiako espiritua ere, sektoreko berrikuntzari begira.
Marka nortasun bat diseinatu dugu, ikusizko lengoaia ezaguterraz batekin. IDDTEKen parte hartzen duten bi eragileak —industria eta pertsonak— elkartzen dituen marra baten elementu geometrikoa duen ikus-sistema bat asmatu dugu.
Nortasun berria kolore horia duen unibertso grafikoan ezinbesteko elementu gisa nabarmentzen duen kolore-paleta batean bermatu dugu, baita markari nortasun handiagoa ematen dioten zuri-beltzeko argazkien erabilera ere.
Markaren eremu ugaritan zabaldu dugu hasierako hausnarketan garatutako estrategia.
IDDTEKen komunikazio-beharretarako irtenbideak garatzen lagundu dugu: ekitaldiak, prentsa-oharrak, SEO inplementazioa, customer journey…



Emaitzak
Markaren estrategia berriak industria-sektorean nabarmentzea lortu du, bere izaera eta elementu bisual bakar eta bereizgarriei esker.
Xede-publikoarekin konektatzeko tagline berri bat asmatu dugu. Nortasun semantikoaren bilakaera horrek IDDTEK komunikazio-eszenatoki berri batean kokatzen du.
Markagintzako hausnarketa estrategikoari esker, IDDTEKen balioetara egokitutako marka-nortasun berri bat diseinatu dugu.