MARKA ESTRATEGIA – BAM

Izan eraldaketa, izan irakasle. Guztion etorkizuna eraiki.

Erronka Publizitate-kanpaina integral bat garatzea, markaren ikusgarritasuna sustatzeko eta 2025-2026 ikasturterako matrikulazio berriak erakartzeko.

BAM hezkuntza-arloko profesionalen prestakuntzan espezializatutako unibertsitate-zentroa da, goi-mailako ikasketak eskaintzen dituena Haur eta Lehen Hezkuntzan.

Burutü agentziatik erronka horri heltzen diogu BAMen nortasunarekin bat datorren eta etorkizuneko irakasleen belaunaldi berriekin konektatzera bideratuta dagoen publizitate-kanpaina bat diseinatuz.

 

Komunikazio estrategia · Publizitate kanpaina integrala

Soluzioa: Publizitate-estrategia sortzailea eta integrala garatu dugu, markaren komunikazio-beharrei erantzungo dien offline publizitatea eta publizitate digitala konbinatuz

BAM markarentzako hausnarketa estrategikoa 

Hezkuntza-sektorearen eta konpetentziaren azterketa zehatza osatu genuen, markaren hausnarketa estrategikoa egiteko abiapuntu gisa balio izan zuena. Horri esker, BAMeko aukerak identifikatu genituen eta haien balio-proposamena finkatu genuen merkatuan.

 

Sormen ideia: proposamen eraldatzailea eta bereizlea

Markaren komunikazio-ardatzetatik abiatuta, hezkuntzaren indar eraldatzailean zentratzen den kanpaina integral bat garatu dugu.

Intentzioz osatutako kontakizun bat eraikitzea proposatu genuen, irakaskuntzan aritu nahi dutenengana iritsi eta hunkitzeko gai izango zena. Horretarako, narratiba inspiratzaile bat sortu genuen, ikasleek BAMen jasotzen duten prestakuntzak munduak behar dituen aldaketa-eragileak izatea ahalbidetuko diela azalduz. Horretarako, “Izan eraldaketa, izan irakasle. Guztion etorkizuna eraiki.” etorkizuneko irakasleek sor dezaketen eragin positiboa transmititzen duen kanpaina slogana sortu genuen, beren lanaren bidez etorkizun hobea eraikitzeko gai izango direla azpimarratuz.

 

Hezkuntza marketinerako sormen estrategia 

Sormen kontzeptua kaleetara eramateko asmoz, kanpo publizitate-kanpaina bat abiarazi genuen Bilbon eta inguruetan, online publizitate-estrategiekin konbinatuta.

Hiri barruko espazioetako kartel eta autobusetako estrategia baten bidez, zein arlo digitaletako tresnak baliatuz, mezuaren ikusgarritasuna indartzea eta haren eragina handitzea lortu genuen.

Ikus-entzunezko piezak: publiko gaztearekin konektatzen 

Kontsumo eta komunikatzeko joera berrietara egokitzeak duen garrantziaz jabetuta, kanpainarako ikus-entzunezko pieza dinamiko eta gaurkotu batzuk garatu genituen. Pieza horiek formatu bertikalean egin ziren, eta ikus-entzule gazteei zuzendutako plataformetan zabaldu ziren, hala nola TikTok edo Instagram plataformetan.

Pilulek BAMen benetako esentzia transmititu nahi dute, irakasleak eta ikasleak beren historiak, grinak eta motibazio pertsonalak partekatuz erakutsiz. Gertutasunean eta ikuspegi errealista batean errotuz, pilulak benetako esperientziatik inspiratzeko diseinatuta daude, BAM definitzen duten bokazioa eta konpromisoa erakutsiz.

 

campaña-ika-euskaltegia-burutu

Emaitzak 

BAMen publizitate-estiloa berrasmatu dugu, marka sendotzeko eta hezkuntzarekiko konpromisoari balioa emateko diseinatutako proposamen sortzaile eta estrategiko batekin.

Kanpainak presentzia zabala lortu du Bilbo eta inguruko kaleetan, BAMen hezkuntza-eskaintzarekiko interesa sortuz eta etorkizuneko irakasleentzako prestakuntzan erreferente gisa duen posizionamendua indartuz.

Publiko gaztearengana hurbiltzea bere komunikazio-kanalen bidez.