Zure markaren gif propioak izatearen garrantzia

by | 9 Abe, 2022 | Blog-eu

GIFa behin eta berriz errepikatzen diren elkarren segidako irudien sekuentzia batek osatzen du, soinurik gabeko animazio bat sortuz. Ohiko irudiak baino dinamikoagoak izaten dira, eta normalean klip edo bideoetatik ateratzen dira. GIFak, hauen sorreratik, eraldaketa nabaria jasan dute, adierazpide, hezkuntza-kanal eta, jakina, komunikazio- eta marketin-tresna bihurtu arte.

Baina, zergatik da gomendagarria norbere markaren GIFak erabiltzea?

Formatu honen erabilerak hainbat eta hainbat abantaila ekar diezazkioke edozein markari:

  1. Komunikazioa dinamizatzea. GIFek baliabide estatikoak mugitzea ahalbidetzen dute, eta horrek modernitatea ematen dio komunikatutakoari.
  2. Branded Content-a sustatu. GIFek markari ospea eta nabaritasuna lortzen laguntzen diote; ez soilik produktua edo zerbitzua saltzen.
  3. Edukien estrategia aberastea eta biraltasuna areagotzea. Markek beraien GIF propioak (korporatiboak) sortzen dituzte eta Giphy plataformaren bitartez, GIF horien partekatzea eta biralizazioa sustatzen dute, markaren irudia indartzeko helburuarekin.
  4. Erreprodukzio automatikoa. Honek, lehenengo momentutik, erabiltzailearen arreta bereganatzea ahalbidetzen du.
  5. GIFen pisua bideoena baino nabarmen txikiagoa da. Askotan, webgune edota sare sozialetan bideoren bat argitaratu nahi dugunean, honen pisua eragozpen bat bihurtzen da. GIFen erabilerarekin eragozpen hau murriztuko dugu.

Argi dago, GIFak joeran daudela eta ezin garela olatu hau harrapatu gabe geratu. Burutü agentzian gure GIF propioak diseinatu ditugu, markari pertsonalitatea eta originaltasuna emanez.