Gaur egun, Branded Content kontzeptua marketing eta publizitate-agentzia guztien ahotan dago, eta markek eduki mota hori ezarri nahi dituzte beraien kanpainetan.
Abiapuntu honetatik, formakuntza honetan Branded Content edukiak zer den landu ditugu. Ikasleekin batera, modu praktikoan, marka-edukiak identifikatzen eta sortzen ikasi dugu. Baita ze sare sozialetan zabaldu behar ditugun eduki hauek: nola, noiz eta zer. Enpresa eta erakundeentzat, Branded Content plangintza ikasteko bideratuta dagoen ikastaroa izan da.
HELBURUAK
Ikastaroaren helburua ikasleek Branded Content kontzeptua ezagutzea da, baita marka-edukiak sortzen eta horien emaitzak neurtzen ikastea ere. Era berean, emaitza horien neurketa bizkortzen dituzten tresnak eta marketing biralaren abantailak ikusi ditugu.
EGITARAUA
ZER DA BRANDEND CONTENT
- Komunikazio-kanalen bilakaera eta azterketa
- Zer da Branded Content-a?
- Branded Content motak
- Branded Content-en abantailak
PLAN ESTRATEGIKOA
- Marka aktibatzeko eta komunikatzeko plan estrategikoa
- Marka-edukiak sortzeko tresnak
- Zer da Storytelling-a?
EDUKIEN PLANA
- Sare sozial berriak
- Sare sozialetako edukien plangintza
- Nola kudeatu, neurtu eta kontrolatu edukien plangintza
- Kudeatzeko eta neurtzeko tresnak
KASU PRAKTIKOAK
- Mundu mailako adibide aipagarrienak
- Euskal Herri mailako adibideak
NORI ZUZENDUA
Marketing Departamentuei, Marketing eta Social Media arduradunik ez duten ekintzaileei, Giza Baliabide departamentuei.
2021eko ekaina