Branded Content ikastaroa – (Online) – 2021eko ekaina

by | 9 Ira, 2021 | Ikastaroak

Gaur egun, Branded Content kontzeptua marketing eta publizitate-agentzia guztien ahotan dago, eta markek eduki mota hori ezarri nahi dituzte beraien kanpainetan.

Abiapuntu honetatik, formakuntza honetan Branded Content edukiak zer den landu ditugu. Ikasleekin batera, modu praktikoan, marka-edukiak identifikatzen eta sortzen ikasi dugu. Baita ze sare sozialetan zabaldu behar ditugun eduki hauek: nola, noiz eta zer. Enpresa eta erakundeentzat, Branded Content plangintza ikasteko bideratuta dagoen ikastaroa izan da.

 

HELBURUAK

Ikastaroaren helburua ikasleek Branded Content kontzeptua ezagutzea da, baita marka-edukiak sortzen eta horien emaitzak neurtzen ikastea ere. Era berean, emaitza horien neurketa bizkortzen dituzten tresnak eta marketing biralaren abantailak ikusi ditugu.

 

EGITARAUA

ZER DA BRANDEND CONTENT

  • Komunikazio-kanalen bilakaera eta azterketa
  • Zer da Branded Content-a?
  • Branded Content motak
  • Branded Content-en abantailak

PLAN ESTRATEGIKOA

  • Marka aktibatzeko eta komunikatzeko plan estrategikoa
  • Marka-edukiak sortzeko tresnak
  • Zer da Storytelling-a?

EDUKIEN PLANA

  • Sare sozial berriak
  • Sare sozialetako edukien plangintza
  • Nola kudeatu, neurtu eta kontrolatu edukien plangintza
  • Kudeatzeko eta neurtzeko tresnak

KASU PRAKTIKOAK

  • Mundu mailako adibide aipagarrienak
  • Euskal Herri mailako adibideak

 

NORI ZUZENDUA

Marketing Departamentuei, Marketing eta Social Media arduradunik ez duten ekintzaileei, Giza Baliabide departamentuei.

 

 

2021eko ekaina