Branded Content ikastaroa – (Online) – 2021eko ekaina

by | 9 Ira, 2021 | Ikastaroak

Gaur egun, Branded Content kontzeptua marketing eta publizitate-agentzia guztien ahotan dago, eta markek eduki mota hori ezarri nahi dituzte beraien kanpainetan.

Abiapuntu honetatik, formakuntza honetan Branded Content edukiak zer den landu ditugu. Ikasleekin batera, modu praktikoan, marka-edukiak identifikatzen eta sortzen ikasi dugu. Baita ze sare sozialetan zabaldu behar ditugun eduki hauek: nola, noiz eta zer. Enpresa eta erakundeentzat, Branded Content plangintza ikasteko bideratuta dagoen ikastaroa izan da.

 

HELBURUAK

Ikastaroaren helburua ikasleek Branded Content kontzeptua ezagutzea da, baita marka-edukiak sortzen eta horien emaitzak neurtzen ikastea ere. Era berean, emaitza horien neurketa bizkortzen dituzten tresnak eta marketing biralaren abantailak ikusi ditugu.

 

EGITARAUA

ZER DA BRANDEND CONTENT

  • Komunikazio-kanalen bilakaera eta azterketa
  • Zer da Branded Content-a?
  • Branded Content motak
  • Branded Content-en abantailak

PLAN ESTRATEGIKOA

  • Marka aktibatzeko eta komunikatzeko plan estrategikoa
  • Marka-edukiak sortzeko tresnak
  • Zer da Storytelling-a?

EDUKIEN PLANA

  • Sare sozial berriak
  • Sare sozialetako edukien plangintza
  • Nola kudeatu, neurtu eta kontrolatu edukien plangintza
  • Kudeatzeko eta neurtzeko tresnak

KASU PRAKTIKOAK

  • Mundu mailako adibide aipagarrienak
  • Euskal Herri mailako adibideak

 

NORI ZUZENDUA

Marketing Departamentuei, Marketing eta Social Media arduradunik ez duten ekintzaileei, Giza Baliabide departamentuei.

 

 

2021eko ekaina

Zer da Bluesky?

Zer da Bluesky?

Azken hilabeteotan arreta handia bereganatu duen sare soziala da Bluesky, bereziki X plataformaren...