NIK HITZEMATEN DUT. Y TÚ, ¿TE COMPROMETES?

URAREN EUSKAL AGENTZIA – URA

Erronka Ingurumenaren kontserbazioari buruz, eta, bereziki, uraren etorkizunari buruz sentsibilizatzea.

URA Uraren Euskal Agentziak ingurumena kontserbatzearen garrantziari buruzko sentsibilizazio-kanpaina bat garatzeko erronka planteatu zigun, ura eta honi ematen dizkiogun erabilerak abiapuntutzat hartuta. Talde-lana eta ilusioa izan dira komunikazio-kanpaina eta publizitateko estrategia integral hau, online zein offline, arrakastaz gauzatzeko gakoak.

Markagintza · Webgunea · Marketin digitala

Idea berritzailea: nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?

Herritarrak ingurumena zaintzeko gogoeta egitera gonbidatzen dituen kontzeptu estrategiko oso bat garatu genuen. Konpromiso hori gizarte osoarena da, baina pertsona bakoitzaren ekintzekin hasten da. Uraren babesaren garrantzia transmititzeko, markaren balioak transmititzen dituen unibertso grafiko bat landu genuen, manifestu argi eta zuzen batekin batera.

Maialen Chourraut eta Aritz Aranburu izan ziren kanpainaren protagonistak. Biek, piraguista eta surflari, oso ondo ezagutzen dute gure ibaiak eta itsasoak zaintzearen garrantzia, eta, beraz, kanpainari tonu errealista ematea lortu genuen.

Kanpaina
metroan eta tamaina handiko formatuetan

Gainera, iragarkien sormena kanpo-publizitateko euskarri desberdinetara egokitu genuen (metroa, tranbia, mupi interaktiboak eta autobusa) Bilboko, Donostiako eta Gasteizeko hirietan: “Nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?”.

URA kanpaina - Burutü
URA kanpaina - Burutü
URA kanpaina - Burutü

Ikus-entzunezko edukia
ingurunearen garrantzia

Mezu argia eta eraginkorra duen spot bi garatu genituen, gure lurraldea osatzen duten paraje eta txoko ikusgarrien babespean. Ikus-entzunezko pieza paregabe hauek Zarautzen eta Bidasoa inguruan grabatu genituen.

Iragarkiak hainbat euskarriren bitartez sustatu genituen biralizazioa lortzeko helburuarekin: Social Media Advertising eta Euskadiko hedabide generalista nagusien bidez, hurrenez hurren.

 

 

 

+2.2M
Inpresio

+300K
Ikustaldi

+25K
Bisita webgunera

Emaitza: “Nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?” kanpainaren komunikazio- eta publizitate- arrakasta.

Kanpainaren arrakasta, honen inpaktuan eta ikusgarritasunean oinarritu da, bai online bai offline. Kanpainak ikusgarritasun handia izan du, landutako estrategiari eta ekimen hau sustatzeko hautatutako publizitate-euskarriei esker.

Argitaratutako iragarkiek 200.000 ikustaldi baino gehiago izan zituzten, eta erreferentziazko bideo bihurtu ziren Uraren Euskal Agentziaren Youtubeko kontuan. Bideo bakoitzak, batez beste, 50.000 ikustaldi lortu zituen.

Laburbilduz, kanpainak ezarritako helburuak eta ospea lortu ditu euskal geografiako hainbat tokitan, eta URAren webgunera erabiltzaileak bideratzea lortu da.