MARKETIN INDUSTRIALA

ORMAZABAL

Marka nazioartean ezartzea eta branded content

Erronka Nazioarteko merkatuetan marka bateratu eta koherentea ezartzeko estrategia berria garatzea.

Ormazabal euskal industria-enpresa bat da, eta Velatia taldearen barruan dago. Mundu osoan du presentzia, eta 50 urte baino gehiago daramatza energia elektrikoaren banaketan irtenbide berritzaileak eskaintzen. Aspalditik, sare adimendunen, energia alternatiboen eta ibilgailu elektrikoen arloan irtenbideak garatu dituzte.

Branded content

Soluzioa: egunez egun egin dugu lan Ormazabal markaren gauzatze estrategiko egokirako beharrezko tresnez hornitzeko, bere ezaugarri, produktu eta zerbitzuak nabarmenduz.

Markaren kontzeptu bisual berri bat definitzen hasi ginen, haren aplikazioa eta euskarriak modernizatuz eta zerbitzu eta negozio-eredu berrietara egokituz. Ondoren, konpainiaren nazioarteko arloekin lan egin genuen aplikazio egokiarekin eta eskualdeko behar puntualei erantzuteko.

Ormazabal ambient marketina - Burutü

Stand koporatiboen
diseinu eta ekoizpena

Markaren ingurune grafiko berria definitu ondoren, sektoreko punta-puntako azoketarako (WindEurope, CIRED, Distributech edo EV32, besteak beste, New Orleans, Paris, Viena, Varsovia, Lyon eta Bilbon) stand korporatiboak diseinatu, ekoiztu eta instalatu genituen.

Ormazabal ambient marketina - Burutü
Ormazabal ambient marketina - Burutü

Branded content eta euskarri bakarrak

Maketa baterako egiten dugu, 3D inprimaketa eta LED argi adimenduna erabiliz, ibilgailu elektrikoaren sektorean eskaintzen dituzten soluzioak islatzen dituena. Gaur egun, maketa hau mundu osoan zehar dabil hainbat erakusketa eta biltzarretan.

Bideo soluzio berritzaileak
Smart Grids-en

Motion graphic bideo baten kontzeptualizazioan, diseinuan eta garapenean lan egin genuen, konpainiak Energia Sare Adimendunetan garatutako irtenbide berriak azaltzeko. Bideo horren helburua da sektorean garapen teknologikoan dagoen errealitate konplexu bat modu sinplean azaltzea. Errealitate hori sare komertzialak erabiltzen du, stand eta barne-hitzarmenetan.

 

 

 

Emaitza: Euskarriak ezarri ondoren, euskarri berritzaileak garatuz marka-estrategia koherente baten aplikazioa erraztuz, Ormazabalek marka-atributuak finkatzea lortu zuen eta bere sektorearen tendentzia berrietan eta behar berrietan erreferente gisa kokatzea lortu zuen.