EUSKARA ZURI DEIKA – IKA
Erronka Publizitate-kanpaina desberdina eta bizia sortzea 2022-2023 ikasturteko matrikulazioa sustatzeko
Publizitate-kanpaina integrala · Spot-a
Ideia sortzailea: Euskara zuri deika / El euskera te está llamando
Eguneroko keinu proaktibo batetik abiatzen gara: dei bat. “Euskara zuri deIKA – El euskera te está llamando” hitz-jokoa sortu genuen publizitateko claim-a sortzeko. Jendea euskarara hurbiltzera eta prestakuntza-prozesua hastera edo jarraitzera gonbidatzen dituen ekintzarako deia deskribatzen du.
Kanpaina global bat garatu genuen Gasteizen, hainbat komunikazio-euskarrirekin, matrikulazio-prozesuaren etapa guztietarako: spot-a, kanpo-publizitatea autobusetan, markesinetan eta hiri-altzarietan, txertatzeak hedabide idatzietan eta digitaletan, irratiko kuñak, Social Media estrategia, totebag, kartelak, diptikoak eta karpetak.
Iraila eta urrian zehar IKA Euskaltegietarako egindako publizitate kanpainak presentzia nabarmena izan du Gasteizko kaleetan.



Soluzioa: publizitate-kanpaina integral eta nabaritasun handikoa sortzea
IKA Euskaltegiak gaur egun Araban, Nafarroan eta Errioxan kokatutako euskaltegi-sare batek osatzen du, Gasteizen kokatutakoak erreferentziazko zentroak direlarik. Kanpaina egiteko, horien guztien beharrak eta errealitateak hartu ditugu kontuan, baita xede-talde guztiak ere.
Helburua xede-taldeengan eragin zuzena izango duen kanpaina bat sortzea izan da, marka sustatzeko eta indartzeko, baita 2022/2023 ikasturteko matrikulazio prozesua ere.
Ikus-entzunezko edukia,
spot-a
Kanpainaren kontzeptu estrategikotik abiatuta, spot urbano, moderno eta dinamikoa garatu genuen. Hiriarekiko identifikazioa (place branding) modu arin eta eraginkorrean bultzatzeko eta ekintzarako deia edo call to action-a ikusarazteko sortutako ikus-entzunezko pieza.
Markaren nortasun korporatiboa ahaztu gabe, eta ikus-entzunezkoen arloko egungo joerei jarraituz, trantsizio dinamiko eta arinak egin genituen Arabako hiriburuko kokaleku desberdinen artean.
+32K
Ikustaldi
+100K
Inpresio
+3K
Bisita webgunera

Emaitza: arrakasta komunikazioan, publizitatean eta matrikulazioan
Kanpainak aldaketa ekarri du IKA Euskaltegien komunikazio eta publizitate estiloan, eta aurretik zehaztutako matrikulazio datuak nabarmen hobetzea lortu da, baita Gazteizko kaleetan nabaritasuna izatea ere.