MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA – LABAYRU FUNDAZIOA

DAKIGUNETIK, EZ DAKIGUNERA

Erronka Markaren hausnarketa estrategikoa egitea eta ondorioztatutako komunikazio-ekintzak garatzea.

Labayru Fundazioa euskal hizkuntza eta kultura ikertzeko, sustatzeko eta zabaltzeko asmoz sortu zen. Marka agertoki dinamikoago eta modernoago batera eramateko helburuarekin, erronka hau planteatu zigun: euskal gizartean marka indartu eta finkatzea.

Hausnarketa estrategikoa . Markaren birdiseinua

Konponbidea: markaren hausnarketa estrategikoa eta komunikazio-estrategiaren definizioa.

Gogoeta estrategikoari esker, markaren balioak eta funtsa definitu genituen, Labayru euskal kultura kontserbatzeko eta zabaltzeko entitate-erreferentzia gisa kokatuz.

Markagintzako aholkularitza estrategikoa

Markaren azterketa sakona egin genuen, nortasun grafikoa eta ingurune digitaleko komunikazioa, merkatuaren ebaluazioa eta Labayruk erabiltzen dituen komunikazio-euskarriak barne hartzen dituena.

Beraz, markaren balio-proposamena berritzeko eta marka-estrategia oso eraginkorra garatzeko balio izan zitzaigun analisi osoa egin genuen, Labayruren irudia testuinguru berrietan hobetu eta handitzeko.

Markaren birdiseinua

Burutü diseinuko taldeak Labayruko nortasun grafikoa berritu zuen, markaren freskotasuna bermatzeko eta fundazioaren ezaugarriak eta balioak modu modernoagoan adierazteko. Logo berriarekin batera, garatutako euskarri bisual berriek markari lagunduko diote kontaktu-puntu guztietan koherentziaz komunikatzen.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Emaitza: komunikazio-euskarri guztietan koherentzia bisuala eta koherentzia semantikoa lortu ditugu, bai on line, bai off line, nortasuna modu eraginkorrean indartzeko.

Gure esperientzia nortasun sendo eta bakarra sortzeko eskaini dugu, euskal kulturaren zainketan eta zabalkundean lider gisa berretsiz eta lehiakideen aurrean nabarmenduz.