Burutüko lantaldeak garatutako “No te quedes sin respuestas/Erantzunik gabe geratu ez zaitezen” kanpaina, Smile Festival (Publizitate eta Umorearen Nazioarteko Jaialdia) jaialdian saritua izan da Web Spot Estrategia Onenaren kategorian.
Hizkuntza Eskola Ofizialentzako publizitate-kanpaina integral bat da, non, unibertso grafiko komun baten bidez eta marka bateko kide izatearen sentimendua landuz, kanpaina global, moderno eta bereizgarri bat sortu genuen. Publizitate spot bat garatu genuen, eta, bertan, egunerokoan erabiltzen ditugun hainbat esaldi aurkeztu genituen, hainbat hizkuntzatan islatuta, umore kutsu batekin.
Emaitza publizitate-kanpaina erakargarri eta umoretsua izan da, non spot-a kanpainaren ardatza izan den eta Youtuben 110.000 ikustaldi baino gehiago lortu dituen. Era berean, HEOI marka indartzea lortu da.