HEZKUNTZA-MARKETINA – PUBLIZITATE-KANPAINA

HIZKUNTZA ESKOLA OFIZIALAK

Ikasleak erakartzeko matrikulazio-kanpainaren garapen integrala

Erronka Hizkuntza Eskola Ofizialen marka indartzea eta 2022-2023 ikasturteko matrikulazioa batera sustatzea.

Euskadiko Hizkuntza Eskola Ofizialek matrikulazioa sustatzeko publizitate-kanpaina bateratua egiteko beharra partekatu zuten Burutü agentziarekin. Kanpaina honetan kontuan hartu behar HEOI-ren sarea 14 ikastetxek osatzen dutela, bakoitzak kokapen, ezaugarri eta errealitate ezberdinak izanik. Talde-lana eta ikastetxe bakoitzarekiko antolamendua eta koordinazioa funtsezkoak izan dira komunikazio- eta publizitate-kanpainako estrategia integrala garatzeko.

Hezkuntza-marketina – Publizitate-kanpaina

Soluzioa: markaren hausnarketa eta bateratutako komunikazio-estrategiaren definizioa.

Markari buruzko hausnarketa egin ondoren, eta HEOI-ren sarearen zuzendaritza-taldearekin batera, markaren balioak, atributuak eta esentzia definitu ditugu, ondoren kanpaina integrala, bateratua eta publiko objektiboei zuzendua sortzeko.

Spot-a
ikus-entzunezko edukia

Ikastetxe bakoitzean hainbat hizkuntza irakasten direnez, HEOI-ko taldearekin batera, ikastetxe guztietan presentzia gehien duten bost hizkuntzak hautatu ziren, spot moderno, erakargarri eta dinamiko bat sortzeko, publikoa erakartzeko eta HEOI-en eskaintza ezagutarazteko.

HEOI kanpaina - Burutü
HEOI kanpaina - Burutü
HEOI kanpaina - Burutü

Komunikazio estrategia
zuzena eta eraginkorra

Publizitate-kanpaina bat diseinatu eta garatu genuen, Hizkuntza Eskola Ofizialen marka modu zuzen, erakargarri eta modernoan ezagutarazteko, non sarea osatzen duten 14 ikastetxeak nabarmentzen diren.

Horretarako, eskola bakoitzeko zuzendaritza-taldearekin batera, kanpaina integral bat sortu eta koordinatu genuen. Grafika berri baten bidez eta marka bateko kide izatearen sentimendua landuz, kanpaina global bat sortu genuen. Euskarriak landu genituen: eskolen egunerokoan erabiltzeko, komunikabideetan txertatzeko, bai fisikoak eta baita digitalak ere, metrorako, trenerako eta markesinetarako kanpoko publizitateraji, merchandising-erako eta edukia Social Mediarako. Kanpaina Euskal Autonomia Erkidegoko hiru lurraldeetara zabaldu da.

Marka digitalizatzeko eta komunikazio-kanal berri bat aktibatzeko, sarearen profil ofizialak sortu, aktibatu eta inplementatu ditugu, ekintzen eta edukien kronograma bat sortuz, aurrez zehaztutako kanpaina-helburuak bete ahal izateko.

 

 

 

 

+700K
Inpresio

+100K
Ikustaldi

+15K
Bisita webgunera

HEOI kanpaina - Burutü

Emaitza: Komunikazio eta publizitate arrakasta

Kanpainak Hizkuntza Eskola Ofizialen marka sendotzea eta balioestea ekarri du. Kanpaina bateratua, komuna eta aldez aurretik zehaztutako estrategia egin izanak eragin positiboa izan du markan, eta horrek isla izan du matrikulazio-bolumenean.

Kanpainak ikusgarritasun nabarmena lortu du hiru lurraldeetan. Iragarkiek 110.000 bistaratze baino gehiago izan dituzte Youtubeko kanalean. Bideo bakoitzak, bataz beste, 50.000 bistaratze baino gehiago lortu ditu.

Laburbilduz, kanpainak aurreikusitako emaitzak eta ikusgarritasuna lortu ditu, eta eragin positiboa izan du Euskadiko Hizkuntza Eskola Ofizialen sarean.