TikTok marketing – 2023ko martxoa

by | 30 Mar, 2023 | Ikastaroak

TikTok modako sare sozialak eskaintzen dituen aukerak ezagutzera zuzendutako prestakuntza dugu hau. Lau orduz, plataformaren oinarrizko kontzeptuak jorratu genituen, baita edukia sortzeko, kanpainak aktibatzeko eta emaitzak neurtzeko tresnak ere, besteak beste.

Prestakuntza TikTok-eko kontzeptuen eta hizkuntzaren azalpen labur batekin hasi zen. Ezinbesteko atala dugu hau sare horretan estrategia bat burutzeko, izan ere, orain arte ezarritako dinamika asko hausten ditu. Ondoren, edukiak biralizatzeko beharrezkoak diren atal guztiak ezagutu genituen: traolak, trend-ak, audioak… Gainera, kanpaina aktibatzeko simulazio bat egin genuen eta, ondoren, lortutako emaitzak neurtu genituen.
SPRI Taldearen Enpresa Digitalaren esparruan online emandako prestakuntza dugu ikastaro hau.

Martxoa 2023

 

Zer da Bluesky?

Zer da Bluesky?

Azken hilabeteotan arreta handia bereganatu duen sare soziala da Bluesky, bereziki X plataformaren...