brandina

Brandina eta komunikazio estrategikoa

marketina

360ºtako marketina

publizitatea

Publizitatea eta diseinua

webgunea

Webgunea eta Social Media

URA

Inbound marketina, ikus-entzunezko edukia

HETEL

Nortasun grafikoaren berdiseinua, marka edukia

EROSYSTEM

Markagintza, nortasun grafikoa

ORMAZABAL

Marka edukia

estrategia

ESTRATEGIA

Brandina
Epe luzera
Profesionalitatea
Esperientzia

konfidantza

KONFIDANTZA

Elkarrekin hazten gara
Hurbiltasuna
Egunero
Gardentasuna

Helburuak

HELBURUAK

Helburuak betetzen ditugu
Fidelizazioa
Nabarmentasuna
Giro ona

sormena

SORMENA

Originala
Berritzailea
Euskarri berriak
Eraginkorra

Ekidin eginda dagoen bidea, 

besteak joan ziren 

lekura eramango zaitu eta.

Alexander Graham Bell

Burutustyle: Markagintza eta publizitate estragikoari buruzko blog-a

Ikastaroak
26 abendua, 2019

Branded Content ikastaroa – Abendua 2019

Ostalaritza sektoreko profesionalentzat Branded Content ikastaro berezia eskaini dugu Markina-Xemeinen, Lea Artibai Garapen Agentziaren eskutik. Taldean sare sozialen kudeaketan gauzatzen diren praktika onak aztertu eta inbound marketing kasuak analizatu ondoren,…
Blog-eu
30 iraila, 2019

Tokiko-markagintza: herri marka garatzen

Tokiko-markagintza edo herri marka lantzea lurralde bati izaera ematea da eta hori da, azken finean, markagintzaren helburua. Brandinak markak istorioz betetzen ditu: kontzeptuz, sentimenduz eta mezuz. Hiru atal horiei esker…
Blog-eu
17 uztaila, 2019

Orri-markatzaile tipografikoa

Burutün liburuetan aurkituko ditugun tipografiak modu erraz batean identifikatzeko baliagarria den orri-markatzaile tipografikoa garatu dugu. Paperezko orri-markatzailean liburu eta aldizkarien publikazioetan erabiltzen diren hogei tipografia erabilienen zerrenda aurkituko duzue: Arial,…