KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA KULTURA-SEKTOREAN

BDCC – Basque District of Culture and Creativity.

Erronka: BDCCren komunikazioa eraldatu magazinerako garatutako edukiaren bidez.

BDCC Euskadin kultura- eta sormen-industriak garatzea helburu duten ekimen publiko eta pribatuak bateratzeko eta indartzeko helburuarekin sortu zen. Azterketa estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, ikuspegi berri bat garatuz bere komunikazio eta ikus-entzunezko edukietarako.

Komunikazio estrategikoa

Soluzioa: komunikazioaren hausnarketa estrategikoa, BDCCk kulturaren sektorean duen irudia bultzatuz eta helburu komertziala azpimarratuz.

Gogoeta estrategiko komunikatiboa

Gogoeta estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, kultura-sektoreko gai garrantzitsuak definitu ditugu.

Horri esker, kazetaritza lana egin dugu BDCCren kide diren enpresak aztertzeko, eta ikuspegi digitalarekin bat datozenak zehaztu ditugu.

Eduki digitala: kulturaren sektoreko erreportajeak, albisteak eta elkarrizketak.

Aldez aurretik garatutako analisi estrategiko komunikatiboari esker, BDCCren eduki digitalak erreportaje, albiste eta elkarrizketen bidez eraiki ditugu.

Marka hainbat komunikazio-hobekuntzaren bidez indartu dugu, hala nola BDCCrekin lotutako galdera-blokeen bidez, kultura-sektorean aholkularitza-helburu komertziala nabarmentzeko.

SEO estrategia bat ezarri dugu, BDCCko albisteei aplika dakizkiekeen gairik erakargarrienak eta iraunkorrenak definitzeko asmoz.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Ikus-entzunezko edukiaren bitarteko sormena

Ikus-entzunezko hainbat eduki garatu ditugu BDCC markaren nortasuna galdu gabe, eta estrategia digitalari egunerokotasuna erantsiz.

Enpresa bakoitzaren argazki-saioak egin ditugu, eta haien webgunerako edukiak diseinatu ditugu.

Gainera, teaser gisako ikus-entzunezko piezak sortu ditugu, xede-publikoarekin konektatzen dutenak, eta hainbat bideo elkarrizketetako highlight-ekin.

Emaitzak

Gogoeta estrategiko komunikatiboak BDCCra eduki-gai berriak ekarri ditu, mundu digitalean presentzia handiagoa dutenak.

Markaren merkataritza-helburuak indartu dira, kultura-sektorean enpresei aholkularitza emateko zerbitzua indartuz.

Ikus-entzunezko eduki dinamikoak eta egungoak sortzea, xede-publikoarekin konektatzen dutenak.