KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA KULTURA-SEKTOREAN
BDCC – Basque District of Culture and Creativity.
Erronka: BDCCren komunikazioa eraldatu magazinerako garatutako edukiaren bidez.
BDCC Euskadin kultura- eta sormen-industriak garatzea helburu duten ekimen publiko eta pribatuak bateratzeko eta indartzeko helburuarekin sortu zen. Azterketa estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, ikuspegi berri bat garatuz bere komunikazio eta ikus-entzunezko edukietarako.
Komunikazio estrategikoa
Soluzioa: komunikazioaren hausnarketa estrategikoa, BDCCk kulturaren sektorean duen irudia bultzatuz eta helburu komertziala azpimarratuz.
Gogoeta estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, kultura-sektoreko gai garrantzitsuak definitu ditugu.
Horri esker, kazetaritza lana egin dugu BDCCren kide diren enpresak aztertzeko, eta ikuspegi digitalarekin bat datozenak zehaztu ditugu.
Eduki digitala: kulturaren sektoreko erreportajeak, albisteak eta elkarrizketak.
Aldez aurretik garatutako analisi estrategiko komunikatiboari esker, BDCCren eduki digitalak erreportaje, albiste eta elkarrizketen bidez eraiki ditugu.
Marka hainbat komunikazio-hobekuntzaren bidez indartu dugu, hala nola BDCCrekin lotutako galdera-blokeen bidez, kultura-sektorean aholkularitza-helburu komertziala nabarmentzeko.
SEO estrategia bat ezarri dugu, BDCCko albisteei aplika dakizkiekeen gairik erakargarrienak eta iraunkorrenak definitzeko asmoz.
Ikus-entzunezko edukiaren bitarteko sormena
Ikus-entzunezko hainbat eduki garatu ditugu BDCC markaren nortasuna galdu gabe, eta estrategia digitalari egunerokotasuna erantsiz.
Enpresa bakoitzaren argazki-saioak egin ditugu, eta haien webgunerako edukiak diseinatu ditugu.
Gainera, teaser gisako ikus-entzunezko piezak sortu ditugu, xede-publikoarekin konektatzen dutenak, eta hainbat bideo elkarrizketetako highlight-ekin.
Emaitzak
Gogoeta estrategiko komunikatiboak BDCCra eduki-gai berriak ekarri ditu, mundu digitalean presentzia handiagoa dutenak.
Markaren merkataritza-helburuak indartu dira, kultura-sektorean enpresei aholkularitza emateko zerbitzua indartuz.
Ikus-entzunezko eduki dinamikoak eta egungoak sortzea, xede-publikoarekin konektatzen dutenak.