MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA HIGIEZINEN SEKTOREAN
Lar Kantauri
Erronka: Lar Kantauri berria eta haren ikusizko identitatea aktibatzea, markagintzaren eta komunikazioaren hausnarketa estrategiko baten bidez.
Lar Kantauri Inmobiliariak 30 urte baino gehiago daramatza Bizkaiko hainbat zonatan higiezinen jabetzak kudeatzen.
Markagintzaren analisi estrategiko batetik abiatuta, marka berri bat garatu genuen, naming eta nortasun grafikoarekin batera.
Aholkularitza estrategikoa · Markagintza
Soluzioa: marka-nortasun berria eta komunikazio-izaera propioa higiezinen sektorean.
Hausnarketa estrategiko bati esker, Lar Kantauriren balioak ezarri eta markaren komunikazio-helburuak definitu genituen.
Higiezinen munduan kode bisual desberdin bat garatu genuen, eta, horri esker, xede-publikoaren artean marka ezaguna bihurtuz.
Hurbiltasuna eta laguntasuna bezalako marka-balioetan oinarrituz, Lar Kantauri naming-a garatu genuen bezeroarekin batera. Bi hitz horien esanahiak (lar-lurra, kantauri-kantauri) higiezinen sektoreko agertoki berri batean kokatzen du marka, eta izen bakar eta aintzatetsia sortzen du.
Marka bakar eta bereizgarri baten nortasuna diseinatu genuen aldez aurreko komunikazio-estrategiatik abiatuta.
Garapen grafiko berria tokiko ikonografia batean oinarritzen da. Etxeko objektu garrantzitsuenak kokatzeko baserrien sarreran jartzen zen sinboloa irudikatzen du ikonografia horrek. Horrela, higiezinen sektorean eszenatoki bisual original bat sortu genuen, markari narratiba propioa emanez.
Gama kromatiko dotore eta bereizgarria aukeratu genuen, kolore beltza eta horia erabiliz.
Errotulazioa eta seinaletika egoitza guztietan
Behin markaren ikusizko nortasuna definituta, Bizkaian dauden egoitzen errotulazioa garatu eta sortu genuen.
Helburua unibertso grafikoa instalazioetan erabat integratzea zen, eta, hala, xede-publikoarentzat marka-esperientzia oso bat eskaintzea.
Higiezinen sektoreko publizitate-kanpainak
Bezeroaren beharretara egokitutako publizitate-kanpainak garatu genituen. Nortasun grafikoaren garapena ahaztu gabe, higiezinen promozio berrietarako kanpainen euskarri bisualak diseinatu genituen, baita Sopelako, Berangoko eta beste herri batzuetako trasteleku, txalet eta etxebizitza berrien salmenta ere.
Emaitzak
Markagintzaren gogoeta estrategikoari esker, higiezinen sektorean marka bakar eta ezaguna sortu da.
Komunikazio-esentzia eta tonu bereizgarria, xede-publikoarekin konektatzen duena, eragin handiagoa lortzeko.
Markaren notorietatea Bizkaiko ingurune geografikoan, publizitate-kanpainei esker, eta higiezinetan interesa duten pertsonen kopurua handituz.