MARKAGINTZA ETA HEZKUNTZA-MARKETINA – POLITEKNIKA TXORIERRI
HEGAN EGITEKO AUKERAK
Erronka Politeknika Txorierri marka, komunikazio-estrategia eraginkor baten bidez indartu eta finkatzea.
Politeknika Txorierri prestakuntza espezializatuko eta erreferentziako zentroa da Bizkaian, eta 40 urtetik gorako esperientzia du. Markak agertoki dinamikoago batera eboluzionatzeko eta aurrera pausu bat emateko, erronka hau planteatu zigun: Politeknika Txorierri marka indartu eta sendotzea.
Markagintza · Hezkuntza-marketina · Webgunea
Soluzioa: auditoria bisual eta semantikoa, komunikazio-estrategia berria birdefinitzeko.
Gogoeta estrategikoaren ondorioz, markaren balioak eta funtsa definitu ditugu, eta Politeknika Txorierri etengabeko bilakaeran dagoen erreferentziazko zentro gisa kokatu dugu.
Aholkularitza estrategikoa markagintzan
Nortasun grafikoa eta ingurune digitaleko komunikazioa, merkatuaren ebaluazioa eta Politeknika Txorierriko komunikazio-euskarriak barne hartzen dituen marka-analisi sakona egin dugu.
Azterketa horren ondorioz, diagnostiko integrala egin genuen, marka-balioaren proposamena eguneratzeko, eta marka-estrategia eraginkorrak diseinatu genituen Politeknika Txorierriko irudia indartu eta agertoki berrietara igotzeko.
Horrela, zehaztasunez definitu ditugu Politeknika Txorierriren funtsa eta nortasuna; etengabeko bilakaeran dagoen ikastetxe dinamiko gisa, pertsona bakoitzaren behar berezietara egokitzeko gai dena.
Gazte publikoarekin konektatzen duen nortasun semantiko berria
Politeknika Txorierrirentzat tonu eta diskurtso berri bat landu dugu, nortasun bisual korporatibo berriarekin bat egiten duena.
Komunikazio-ardatz nagusietatik abiatuta, “Hegan egiteko aukerak” izeneko marka-taglinea sortu dugu, etorkizun hurbila eraikitzeko ikastetxeak eskaintzen dituen aukerak modu eraginkorrean islatzen dituena hain zuzen ere.
Posizionamendu berria finkatzeko, kode bisual propioa, eskalagarria eta modulagarria sortu dugu; jatorrizko esentzia mantendu dugu, baina ikuspegi modernoagoa eta berrituagoa lortuz.
Politeknika Txorierriren nortasun berritik abiatuta, haren unibertso grafikoa zabaldu dugu. Unibertso grafiko aldakor, dinamiko eta arina sortu dugu, Politeknika Txorierriren etorkizuneko ikuspegia transmititzen duena.
Errotulazioa eta seinaletika
Markaren identitate bisuala zehaztu ondoren, ikastetxearen errotulazioa eta seinaletika garatu eta sortu dugu, unibertso grafikoa erabat integratzeko kanpoko zein barruko instalazioetan, eta, hartara, marka-esperientzia osoa, bakarra eta berdingabea eskaintzeko.
Horretarako, hainbat euskarri diseinatu eta ekoitzi ditugu, kanpoko totema, seinaleak eta ikastetxeko olana barne, Politeknika Txorierrin giro koherente eta gogoangarria sortzeko.
Publizitate-kanpaina globala
Hainbat komunikazio-euskarrirekin kanpaina bat eraiki dugu, markaren ospea indartzeko eta 2024-2025 ikasturteko matrikulazioa sustatzeko.
Laugarren urtez, publizitate integraleko kanpaina bat diseinatu eta garatu dugu, Politeknika Txorierri publiko gazteari hurbiltzeko eta matrikulazioak gora egiteko.
Publizitate-spot bat sortu dugu, non pertsonak ardatz nagusia diren, targetarekin konektatzen lagunduz. Kanpaina offline ekintzen bitartez indartu dugu, hala nola markesinak eta autobusak. Horrez gain, online bidezko ekintzak ere egin ditugu, esaterako baliabide digitaletan insertzioak eta ikus-entzunezko edukia Social Mediarentzat.
Markaren funtsa islatzen duen web modernoa eta funtzionala
Webgune berria garatu dugu: www.politeknikatxorierri.eus. Ikasle eta enpresa laguntzaileentzat gune interaktiboa eta irisgarria. Webgune korporatibo berri honen helburua erabiltzaile-esperientzia ezin hobea eskaintzea da, nabigazio intuitiboaren eta informazio-arkitektura argi eta eraginkorraren bidez.
Politeknika Txorierriren web berrirako, diseinu modernoa, malgua eta harkorra sortzea izan da gure estrategia. Erabiltzailearen esperientzian (UX) oinarritutako web-egitura garatu dugu, SEO eta linkbuilding estrategia integralarekin batera, webgunearen nabaritasuna eta trafikoa hazteko.
Emaitza: gogoeta estrategikoaren ondorioz, Politeknika Txorierriren marka indartu eta garatu genuen nortasun grafiko modernoagoa eta deigarriagoa bihurtuz.
Koherentzia bisuala eta koherentzia semantikoa bermatzea lortu dugu komunikazio-euskarri guztietan, bai on line, bai off line, nortasuna eraginkortasunez indartzeko.
Gure esperientziaren bitartez, Politeknika Txorierrirentzat nortasun sendoa eta bereizgarria sortu dugu, hezkuntza-sektorean berrikuntzan eta kalitatean lider gisa sendotuz eta lehiakortasunean nabarmenduz.
Marka-adierazpen erraz antzematen da ingurune digitalean, eta horren isla da web berrira egindako bisiten hazkunde esponentziala. Politeknika Txorierriko xede-publikoari esperientzia hobea eskaintzen dion Ingurune digital nabigagarriagoa eta eskuragarriagoa lortu da.