MARKAGINTZA ETA MARKETINA OSASUN ARLOAN

CGB FERTILITY UNIT – Zugaz hasieratik

Erronka CGB Fertility Unit-en marka eta komunikazio-estrategia berria sortzea eta aktibatzea markagintzako hausnarketa estrategiko baten bidez eta komunikazio integrala garatuz.

CGB Fertility Unit Clínica Ginecológica Bilbao-ren laguntza bidezko ugalketa-klinika berria da, Bizkaiko hiriburuko erreferentziazko zentro ginekologikoetako bat.

Markagintza hausnarketa estrategiko batetik abiatuta, marka berri bat garatu genuen, naming-arekin, nortasun grafikoarekin, seinaletikarekin eta web orriarekin batera.

Markagintza · Webgunea · Naming-a

Soluzioa: nortasun propioa eta gaur egungo komunikazio korporatiboa, tokikoa eta nortasunduna.

Aholkularitza estrategikoa
osasun-sektorean

Laguntza bidezko ugalketarako klinika ginekologikoen sektorean aholkularitza estrategikoa garatu genuen, arlo horretako tokiko merkatua aztertzeko. Horri esker, marka berriaren estrategia eta ardatz komunikatiboak sortu genituen.

Tokiko izaera duen
nazioarteko naming-a

Ondo aukeratutako izen batek markaren balioak, helburua eta nortasuna argi eta modu eraginkorrean transmiti ditzake, xede-publikoarekin konexio emozionala sortuz.

Markagintzako hausnarketa estrategikoan garatutako helburuak lortzeko, potentzia, profesionaltasuna eta esperientzia transmititzen zituen izen baten aldeko apustua egin genuen. “CGB” Ginekologia Klinika Bilbaoren akronimoa da eta “Fertility Unit” (ugalkortasun unitatea ingelesez) hitzak dira.

Izenak, oro har, ugalkortasunaren tratamenduan eta laguntzan espezializatutako unitate eta zentro baten ideia gogorarazten du.

Marka nortasun berria eta unibertso grafikoa

Marka-nortasun bakar eta bereizgarria garatzen dugu. Unibertso grafiko bat sortu genuen CGB Fertility Unit-entzat, gertutasuna eta akonpainamendua transmititzeko, marka berrian erabilitako irudi, kolore eta tipografien erabilerari esker.

Identitate bisual diferentzial bat sortu genuen, merkatu ginekologikoan nabarmenduko litzatekeena eta ikus-inpaktu gogoangarria sortuko lukeena xede-publikoarengan.

 

CGB Fertility Unit markagintza - Burutü
CGB Fertility Unit markagintza - Burutü
CGB Fertility Unit markagintza - Burutü

Errotulazioa eta seinaletika
esperientzia optimizatzeko

Klinikako errotulazioa eta seinaletika garatu genituen. Xehetasun bakoitza ad hoc garatu ditugu, markaren balioei jarraituz, pazienteak klinikaren barruan behar bezala gidatzeko, haien esperientzia optimizatzeko helburuarekin.

 

Publizitate-kanpaina integrala

Kanpaina global bat garatu genuen, hainbat komunikazio-euskarrirekin, CGB Fertility Unit marka indartzeko eta haren zerbitzuak bultzatzeko.

Publizitate-kanpaina integral bat diseinatu eta garatu genuen “La ilusión de elegir su nombre” lelopean. Aldez aurretik definitutako marka-esentziatik abiatuta, etorkizuneko haurren izena erabakitzen ari diren gurasoen ilusio horri erreferentzia egiten dion unibertso grafiko bat landu genuen.

Publizitate-spot bat sortu genuen kanpainaren ardatz nagusi gisa, eta online eta offline ekintzekin indartu genuen kanpaina.

 

UX UI diseinua duten webguneen garapena

www.cgbfertilityunit.eus webgune korporatibo berria diseinatu genuen, gaur egungo webgunea, kalitatezkoa eta diseinu eta garapen zaindukoa. Webgune gaurkotua, malgua eta gailu guztietarako optimizatua. Nabigazio intuitiboa duena, erabiltzaile interaktibo eta funtzionalaren esperientzia baterako.

 Menu eta esteken elementuak linkbuilding estrategia batean oinarrituta daude, eta horrek aukera ematen du ataletan zehar esfortzurik gabe mugitzeko eta beharrezko informazioa azkar eta erraz aurkitzeko. Edukiaren egitura ongi antolatuak eta informazioaren hierarkia argiak ere laguntzen dute nabigazio arin eta gogobetegarria lortzen.

 

Emaitzak

CGB Fertility Unit marka berriaren merkaturatzeak eragin oso positiboa izan du, naming gogoangarria izatea lortu baitu laguntza bidezko ugalketaren sektorean. 

Marka nortasunak eta haren unibertso grafikoak kontsumitzaileen buruan irudi positiboa eta bereizia ezarri dute, lehiaren aurrean nabarmentzen lagunduz.

Webgune berriari esker, 15.000 bisitaren irismena izan ditu lehen hilabeteetan.