MARKAGINTZA ETA MARKETINA OSASUN ARLOAN

CGB FERTILITY UNIT

Markagintza eta komunikazio integraleko estrategia laguntza bidezko ugalketa-klinika baterako

Erronka CGB Fertility Unit-en marka eta komunikazio-estrategia berria sortzea eta aktibatzea.

CGB Fertility Unit Clínica Ginecológica Bilbao-ren laguntza bidezko ugalketa-klinika berria da, Bizkaiko hiriburuko erreferentziazko zentro ginekologikoetako bat. Markagintza hausnarketa estrategiko batetik abiatuta, marka berri bat garatu genuen, naming-arekin, nortasun grafikoarekin, seinaletikarekin eta web orriarekin batera.

Markagintza · Webgunea · Naming-a

Soluzioa: nortasun/komunikazio korporatibo eguneratua, malgua eta modernoa.

Emaitza gisa, CGB Fertility Unitek marka propioa izatea lortu dugu, gaur egungo nortasun, tonu eta diskurtsoarekin, originala eta desberdina.

Naming-aren
aholkularitza estrategikoa

Marka bat merkaturatu aurretik naming-aren gogoeta egitea funtsezkoa da, marka horren nortasunean eta posizionamenduan duen eragina dela eta. Ondo aukeratutako izen batek markaren balioak, xedea eta nortasuna argi eta modu eraginkorrean transmititu ditzake, xede-publikoarekin lotura emozionala sortuz.

CGB Fertility Unit-en kasuan, potentzia, profesionaltasuna eta esperientzia transmitituko lituzkeen izen baten alde egin genuen. Clínica Ginecológica Bilbao-ren akronimoa da “CGB”, eta “Fertility Unit” (ugalkortasun-unitatea ingelesez) hitzek argi eta garbi adierazten dute ugalketa-osasunaren eremua. Oro har, ugalkortasunaren asistentzian eta tratamenduan espezializatutako unitate edo zentro baten ideia ekartzen du gogora izenak.

Unibertso grafiko
eskalagarria eta moldagarria

Markaren hausnarketa estrategikoa izan da markaren identitate bakarra eta bereizgarria sortzeko abiapuntua. CGB Fertility Unitentzat, hurbiltasuna eta akonpainamendua transmititzeko unibertso grafiko bat sortu genuen. Lehiakideengandik bereiziko litzatekeen eta xede-publikoarengan inpaktu bisual gogoangarria sortuko lukeen identitate bisual bakarra eratzea bilatu genuen.

CGB Fertility Unit markagintza - Burutü
CGB Fertility Unit markagintza - Burutü
CGB Fertility Unit markagintza - Burutü

Errotulazioa eta seinaletika
esperientzia optimizatzeko

Era berean, klinikaren errotulazioa eta seinaletika garatu genituen. Xehetasun bakoitza ad hoc garatu da pazienteak behar bezala mugitzeko klinikaren barruan, haien esperientzia optimizatzeko helburuarekin.

Egungo webgune korporatiboa, eraginkorra eta dinamikoa euskarri guztietara egokitua

www.cgbfertilityunit.eus webgune korporatiboa sortu dugu,  diseinuan eta garapenean zaindua. Egungoa den webgunea, erabiltzaile-interfaze interaktiboa eta funtzional baten ondoriozko nabigazio intuitiboa nabarmentzen duena.

Diseinu moderno eta erakargarria du, koloreen, tipografia irakurgarrien eta gailu desberdinetara ezin hobeto egokitzen den responsive diseinuaren konbinazio harmoniatsuarekin. Menuko elementuak eta estekak estrategikoki kokatuta daude, eta, horri esker, arazorik gabe mugi daiteke sekzioetatik, beharrezko informazioa azkar eta erraz aurkituz. Edukiaren egitura ondo antolatuta izateak eta informazioaren hierarkia argiak ere, erabiltzaile-esperientzia arin eta gogobetegarria lortzen laguntzen dute.

Resultado: CGB Fertility Unit marka berriaren merkaturatzeak oso eragin positiboa izan du Bilbon eta inguruneetan. Markaren balioak, salmenta-proposamena eta nortasuna argi eta garbi komunikatzean, markarekiko irudi positiboa eta bereizia izatea lortu da kontsumitzaileen buruan, lehiakideen aurrean nabarmentzen lagunduz. Gainera, webgunera 9.000 bisitako irisgarritasuna lortu da.