MARKAGINTZA ETA KULTURA

BIZKAIKO FORU ALDUNDIA – ERTIBIL BIZKAIA

Erronka Markagintza estrategia eta identitate bisuala berriro definitzea kultura arloko marka batentzat

Ertibil kultur lehiaketa bat da, Bizkaiko artista berriei laguntzea eta sustatzea helburu duena. 40 urteko ibilbide honen ondoren, Ertibil Bizkaiak marka-estrategia berria definitzea eta nortasun bisual berri bat sortzea eskatu zigun.

Gogoeta estrategikoa · Markagintza

Soluzioa: markaren hausnarketa estrategikoa eta unibertso grafikoaren birdiseinua

Markagintzaren hausnarketa estrategikoaren ondorioz, Ertibil-en balioak, atributuak eta marka-esentzia definitu ditugu. Prozesu horri esker, kultura-sektorean marka-posizionamendu berri bat planteatu dugu, markaren irudia eta nortasuna modu koherentean indartuz.

Era berean, unibertso grafiko malgu batean oinarritutako tipografia bakarra, modernoa eta egungoa garatu dugu. Euskarri guztietan sistema modularrarekin espazio propioa sortzeko gai den marka.

Markagintza Ertibil - Burutü
Aholkularitza estrategikoa
markagintzan

Proiektua eta aurretiko nortasuna aztertu ondoren, Ertibil-en marka-esentziaren ardatz nagusiak definitu genituen, kultura-ingurunera eta gaur egungo ingurunera hobeto egokitutako nortasun berri bat sortzeko, arte-sektorearen joerei jarraituz.

Markagintza Ertibil - Burutü
Markagintza Ertibil - Burutü
Markagintza Ertibil - Burutü

Tipografia bakarra eta
nortasun bisual malgua

 

Ertibilentzat tipografia pertsonalizatua sortu dugu, bere nortasun sendoa adierazten duena. Marka-identitatearekin batera, ikusizko sistema moldagarri bat hauteman dezakegu forma geometrikoetatik abiatuta, sistema propio eta modulagarri bat sortzeko aukera ematen digutenak.

Markari nortasun berezia ematen diogu Bizkaiko artisten sormen-lanekin bat eginez. Horrela, obrak begiradekiko interesgune izateaz gain, aretoa obrekin bateratu eta erakusketan parte hartzea lortzen da, espazioaren ikuspegi sortzaile berria sortuz.

Emaitza: artea bultzatzeko modu berri bat. Nortasun grafiko eta marka-estrategia berria abian jarri ondoren, Ertibil sektorean finkatu da, eta bere nortasunagatik nabarmentzen da, bere tipografiaren eta unibertso grafikoaren forma eta geometriak nabarmenduz.

Gainera, markaren aplikazioak dituzten kultura-guneek lanekin mimetizatzea lortu dute, bisitaren sormen-esperientziaren beste zati bat bihurtuz.