BAM

MARKA ESTRATEGIA – BAM

Izan eraldaketa, izan irakasle. Guztion etorkizuna eraiki.

Erronka Publizitate-kanpaina integral bat garatzea, markaren ikusgarritasuna sustatzeko eta 2025-2026 ikasturterako matrikulazio berriak erakartzeko.

BAM hezkuntza-arloko profesionalen prestakuntzan espezializatutako unibertsitate-zentroa da, goi-mailako ikasketak eskaintzen dituena Haur eta Lehen Hezkuntzan.

Burutü agentziatik erronka horri heltzen diogu BAMen nortasunarekin bat datorren eta etorkizuneko irakasleen belaunaldi berriekin konektatzera bideratuta dagoen publizitate-kanpaina bat diseinatuz.

 

Komunikazio estrategia · Publizitate kanpaina integrala

Soluzioa: Publizitate-estrategia sortzailea eta integrala garatu dugu, markaren komunikazio-beharrei erantzungo dien offline publizitatea eta publizitate digitala konbinatuz

BAM markarentzako hausnarketa estrategikoa 

Hezkuntza-sektorearen eta konpetentziaren azterketa zehatza osatu genuen, markaren hausnarketa estrategikoa egiteko abiapuntu gisa balio izan zuena. Horri esker, BAMeko aukerak identifikatu genituen eta haien balio-proposamena finkatu genuen merkatuan.

 

Sormen ideia: proposamen eraldatzailea eta bereizlea

Markaren komunikazio-ardatzetatik abiatuta, hezkuntzaren indar eraldatzailean zentratzen den kanpaina integral bat garatu dugu.

Intentzioz osatutako kontakizun bat eraikitzea proposatu genuen, irakaskuntzan aritu nahi dutenengana iritsi eta hunkitzeko gai izango zena. Horretarako, narratiba inspiratzaile bat sortu genuen, ikasleek BAMen jasotzen duten prestakuntzak munduak behar dituen aldaketa-eragileak izatea ahalbidetuko diela azalduz. Horretarako, “Izan eraldaketa, izan irakasle. Guztion etorkizuna eraiki.” etorkizuneko irakasleek sor dezaketen eragin positiboa transmititzen duen kanpaina slogana sortu genuen, beren lanaren bidez etorkizun hobea eraikitzeko gai izango direla azpimarratuz.

 

Hezkuntza marketinerako sormen estrategia 

Sormen kontzeptua kaleetara eramateko asmoz, kanpo publizitate-kanpaina bat abiarazi genuen Bilbon eta inguruetan, online publizitate-estrategiekin konbinatuta.

Hiri barruko espazioetako kartel eta autobusetako estrategia baten bidez, zein arlo digitaletako tresnak baliatuz, mezuaren ikusgarritasuna indartzea eta haren eragina handitzea lortu genuen.

Ikus-entzunezko piezak: publiko gaztearekin konektatzen 

Kontsumo eta komunikatzeko joera berrietara egokitzeak duen garrantziaz jabetuta, kanpainarako ikus-entzunezko pieza dinamiko eta gaurkotu batzuk garatu genituen. Pieza horiek formatu bertikalean egin ziren, eta ikus-entzule gazteei zuzendutako plataformetan zabaldu ziren, hala nola TikTok edo Instagram plataformetan.

Pilulek BAMen benetako esentzia transmititu nahi dute, irakasleak eta ikasleak beren historiak, grinak eta motibazio pertsonalak partekatuz erakutsiz. Gertutasunean eta ikuspegi errealista batean errotuz, pilulak benetako esperientziatik inspiratzeko diseinatuta daude, BAM definitzen duten bokazioa eta konpromisoa erakutsiz.

 

campaña-ika-euskaltegia-burutu

Emaitzak 

BAMen publizitate-estiloa berrasmatu dugu, marka sendotzeko eta hezkuntzarekiko konpromisoari balioa emateko diseinatutako proposamen sortzaile eta estrategiko batekin.

Kanpainak presentzia zabala lortu du Bilbo eta inguruko kaleetan, BAMen hezkuntza-eskaintzarekiko interesa sortuz eta etorkizuneko irakasleentzako prestakuntzan erreferente gisa duen posizionamendua indartuz.

Publiko gaztearengana hurbiltzea bere komunikazio-kanalen bidez.

Tawity

NAMING, BRANDING ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA – TAWITY

Dreaming your road

Erronka: komunikazio eta branding estrategia bat definitzea, Tawity markarentzako identitate bisual eta naming berria.

Tawity gidatzen ikasteko modua aldatu duen autoeskolaren kontzeptu berri bat da. Tawity-k Deustuko Unibertsitatean du egoitza, eta ikasgela birtual gisa funtzionatzen du, auto elektriko eta gaur egungoei buruzko gidaritza-eskolak jasotzeko aukera emanez.

Komunikazio estrategikoa · Branding

Konponbidea: estrategia komunikatibora egokitutako naming-a, marka identitate moderno eta malgua duena.

Aholkularitza estrategikoa automobil-sektorean

Autoeskola sektorean marka bat sortzeko beharra helarazi ziguten, Bizkaian ibilgailu elektrikoak ezartzen aitzindaria eta metodologia berritzailea erabiliko zuena.

Tawity-ren komunikazio-ardatz berrien inguruko aholkularitza estrategikoa egin genuen, naming, tagline eta identitate grafiko bat sortzeko.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Naming bakarra, nortasunarekin eta nazioartekoa

Branding-aren gogoeta estrategikoan garatutako helburuak lortzeko, modernitatea eta etorkizuna transmititzeko gai den naming bat sortu genuen, etengabeko aldaketekin lotutako sektore batean, merkatu nazional eta nazioartekora egokitzeko modukoa.

Tawity-ren naming-a “Dreaming your road” ingelesezko tagline batekin lagundu dugu, gidatzea lehen aldiz hasten duten pertsonengan gidatzeko ametsa islatu nahi duena.

Markaren nortasun berria, gaztea eta gaurkoa.

Tawityren egoitza Deustuko Unibertsitatean dagoenez,  markaren nortasun bakarra, bereizgarria eta izaeraduna diseinatu genuen, gazte publikoarengana iristeko gai dena.

Tipografia original bat eta merkatuan aurkitzen denetik desberdina den kolore-paleta bat landu genituen, narratiba bisuala etorkizuneko eta modernoagoa den eszenatoki batean kokatuz.

Kolore morea protagonista izanik, gurpilek asfaltuan uzten duten aztarnan inspiratu ginen unibertso bisual malgu bat eraikitzeko, autoen sektorean nabarmentzen den marka bat erakutsiz.

Aula birtuala duen webgune baten garapena

Webgune bat sortu genuen Tawityren unibertso grafikoa egokituz, erabiltzailearen esperientzia hobetzen duen UX/UI diseinuan oinarrituta. Erabat responsive, irisgarri eta malgua den webgunea da.

Publiko gaztearentzat erakargarria den webgune bat, markaren komunikazio-ardatzak islatzen dituzten argazki moderno eta aspirazionalak dituena.

Emaitzak

Markaren estrategia eta hausnarketa estrategikoari esker, autoeskolen merkatuan nabarmentzen den marka-identitate berri bat diseinatu genuen. 

Bizkaian marka etorkizuneko eta eco-friendly eszenatoki baterantz bultzatzen laguntzen duen izen original eta bakarra sortu genuen. 

Kode bisual erakargarri eta modernoak dituen unibertso grafiko malgu bat, publiko gazteari egokitua.

Algakin

NAMING, MARKAGINTZA ETA ESTRATEGIA I+G ALORREAN – ALGAKIN

Basque Algae Ecosystem.

Erronka: Algakin markaren komunikazioa eta proiekzioa garatzeko branding estrategia bat eta bere nortasun bisual berria definitzea.

Algakin algen eta mikroalgen inguruko ikerketa eta ezagutzaren garapena sustatzea eta euskal enpresei hori transferitzea helburu duen proiektua da.

Euskadin algen (mikroalgak+algak) inguruko enpresa-sarearen garapena bultzatzen duen HUB bat, eskualdea ezagutzaren, teknologiaren eta enpresa-garapenaren erreferentzia-puntu gisa kokatuz Europako hegoaldean.

Ekimen honen parte Neiker, Azti, BMCC eta Eusko Jaurlaritza dira.

Aholkularitza estrategikoa · Markagintza

Soluzioa: estrategia komunikatibora egokitutako naming bat, gaur egungo marka nortasun malgu batekin.

Aholkularitza estrategikoa sektore zientifiko-teknologikoan

Euskadiko 2024ko Ekonomia Zirkularraren eta Bioekonomiaren Planari esker algek Euskadiko garapen jasangarriaren, lehiakortasunaren eta hazkunde ekonomikoaren helburuei laguntzeko aukera aprobetxatzea.

Algen I+G sektorean aholkularitza estrategikoa garatu dugu, Algakin markaren komunikazio ardatz berriak sortzeko.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
Nortasun handiko naming-a modernoa eta gaur egungoa

Markagintzako hausnarketa estrategikoan garatutako helburuak lortzeko, marka merkatu lehiakor batean indartzen duen eta etorkizunerako bidea irekitzen duen naming bat asmatu dugu. 

Algakin naming-arekin batera, ingelesezko “Basque Algae Ecosystem” abizena jarri diogu, eta horrek algen nazioarteko sektorean marka eta bere zerbitzuak ezagutzen laguntzen dio erabiltzaileari.

Algen inguruko marka nortasun berria Euskadin

Markaren nortasun bakarra, diferentziala eta nortasunduna diseinatu dugu, tipografia ezberdina eta paleta kromatikoa landuz, narratiba bisuala eszenatoki futuristago eta modernoago batean kokatzen dutenak.

Algek naturan dituzten formetan inspiratuta, Algakinen unibertso bisual malgu berriak marka bereizgarria erakusten du elikagaien ikerketaren sektorean. Erabiltzailea indartu, estimulatu eta kontzientziatzeko gai den marka.

UX UI diseinua duten webgunearen garapena

Algakinen unibertso grafikoa UX/UI diseinuan oinarritutako web orri batera egokitu dugu, erabiltzailearen esperientzia hobetzen duena. Guztiz responsive-a, irisgarria eta malgua izanik.

Sektore zientifiko-teknologikoaren berrikuntzara bideratutako webgunea, Algakinen lanaren konpromisoa eta ikerketa islatzeko egina.

Emaitzak

Markagintzaren hausnarketa estrategikoari esker, sektore zientifiko-teknologikoan sinergiak eraikitzen laguntzeko gai den marka-nortasun berri bat diseinatu dugu.

Algen sektorean marka indartzen eta bultzatzen laguntzen duen naming bat asmatu genuen, bai Euskadin, bai nazioartean.

Unibertso grafiko malgua, gaur egungo ikus-kode estimulatzaileak, modernoak eta elikagaien ikerketaren sektorera egokituak dituena.

 

Red de Pueblos del Sur

MARKAGINTZA ESTRATEGIKOA KIROLAREN SEKTOREAN

Red de Pueblos del Surf

Erronka: Red de Pueblos del Surf markaren komunikazioa eta proiekzioa eraldatzeko markagintzako estrategia eta ikusizko nortasun berria definitzea

Red de Pueblos del Surf surfaren turismoa modu jasangarrian kudeatzeko plataforma kolaboratiboa da, ingurune naturala zaintzeko eta parte hartzen duen herri bakoitzaren ezaugarri paregabeak nabarmentzeko helburuarekin.

Ekimen hau Europar Batasunak finantzatutako Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Planaren barruan dago, Turismo Esperientziak Programaren bitartez.

Markagintza · Komunikazio estrategikoa

Soluzioa: ikuspegi komunikatibo eta kolaboratibo berria, surfaren munduan marka moderno eta iradokitzailearen nosrtasuna eta esentzia duena.

Aholkularitza estrategikoa kirol-sektorean

Sarea honako udal hauek osatzen dute: Ferroleko Komarkako Kontzeluen Mankomunitatea, Carballo (Galizia), Castrillón (Asturias), Ribamontán al Mar (Kantabria) eta Getxo (Euskadi).

Horiek guztiek surfaren turismo arduratsuari buruzko kontzientziazioa eta kolektibitatearen balioak islatuko dituen marka nortasun bateratu bat sortzeko beharra helarazi ziguten.

Markagintzako analisi estrategiko batetik abiatuta, komunikazio ardatzetan oinarritutako marka estrategia berri bat eta nortasun bisual berri bat garatu ditugu.

Nortasun semantiko kolaboratibo eta erakargarria

Hausnarketa estrategikoari esker, Red de Pueblos del Surf-aren esentzia komunikatibora egokitzen den nortasun semantikoa landu dugu, zeinetan turismo arduratsua, kolektibitatea eta ondare naturala lehen mailan dauden.

Olatua partekatzen” tagline berria sortu genuen, udalerri ezberdinen arteko lankidetza transmititzen duena, baita kirol honetan olatuaren mugimendua eta indarra ere.

Marka nortasun berria surfaren munduan

Red de Pueblos del Surf-aren lankidetza- eta jasangarritasun-balioak transmititzeko gai den marka-nortasun berezi eta izaeradun bat diseinatu dugu.

Garapen grafiko berria ikus-unibertso malgu batean oinarritzen da, gama kromatiko moderno eta gaurkotuarekin, surfaren kirol-sektorean nabarmenduz.

Tonu berde eta urdin hain pigmentatuek freskotasuna eta izaera ematen diote markari. Aurrerapauso bat kirol sektorean, non nortasun berriak forma geometrikoei esker bizitza hartzen duen eta etorkizuna eta aldaketa iradokitzen dituen mugimendua lortzen dugun, ekosistema bisual propioa sortuz.

Emaitzak

Markagintzaren hausnarketa estrategikoari esker, Red de Pueblos del Surf markaren komunikazio-balioetara egokitutako marka-nortasun berri bat diseinatu dugu.

Xede-publikoarekin konektatzeko tagline berri bat sortu genuen. Proiektuari laguntzen eta indarra ematen dion nortasun semantikoa.

Marka irudi berriak surfaren kirol sektorean nabarmentzea lortzen du, bere izaera eta asset bisual paregabe eta bereizgarriei esker.

 

 

Lar Kantauri

MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA HIGIEZINEN SEKTOREAN

Lar Kantauri

Erronka: Lar Kantauri berria eta haren ikusizko identitatea aktibatzea, markagintzaren eta komunikazioaren hausnarketa estrategiko baten bidez.

Lar Kantauri Inmobiliariak  30 urte baino gehiago daramatza Bizkaiko hainbat zonatan higiezinen jabetzak kudeatzen.

Markagintzaren analisi estrategiko batetik abiatuta, marka berri bat garatu genuen, naming eta nortasun grafikoarekin batera.

Aholkularitza estrategikoa · Markagintza

Soluzioa: marka-nortasun berria eta komunikazio-izaera propioa higiezinen sektorean.

Markagintzako aholkularitza estrategikoa

Hausnarketa estrategiko bati esker, Lar Kantauriren balioak ezarri eta markaren komunikazio-helburuak definitu genituen.

Higiezinen munduan kode bisual desberdin bat garatu genuen, eta, horri esker, xede-publikoaren artean marka ezaguna bihurtuz.

Tokiko erreferentziak dituen naming-a

Hurbiltasuna eta laguntasuna bezalako marka-balioetan oinarrituz, Lar Kantauri naming-a garatu genuen bezeroarekin batera. Bi hitz horien esanahiak (lar-lurra, kantauri-kantauri) higiezinen sektoreko agertoki berri batean kokatzen du marka, eta izen bakar eta aintzatetsia sortzen du.

Historia duen nortasun grafikoa

Marka bakar eta bereizgarri baten nortasuna diseinatu genuen aldez aurreko komunikazio-estrategiatik abiatuta.

Garapen grafiko berria tokiko ikonografia batean oinarritzen da. Etxeko objektu garrantzitsuenak kokatzeko baserrien sarreran jartzen zen sinboloa irudikatzen du ikonografia horrek. Horrela, higiezinen sektorean eszenatoki bisual original bat sortu genuen, markari narratiba propioa emanez.

Gama kromatiko dotore eta bereizgarria aukeratu genuen, kolore beltza eta horia erabiliz.

Errotulazioa eta seinaletika egoitza guztietan

Behin markaren ikusizko nortasuna definituta, Bizkaian dauden egoitzen errotulazioa garatu eta sortu genuen.

Helburua unibertso grafikoa instalazioetan erabat integratzea zen, eta, hala, xede-publikoarentzat marka-esperientzia oso bat eskaintzea.

Higiezinen sektoreko publizitate-kanpainak

Bezeroaren beharretara egokitutako publizitate-kanpainak garatu genituen. Nortasun grafikoaren garapena ahaztu gabe, higiezinen promozio berrietarako kanpainen euskarri bisualak diseinatu genituen, baita Sopelako, Berangoko eta beste herri batzuetako trasteleku, txalet eta etxebizitza berrien salmenta ere.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Emaitzak

Markagintzaren gogoeta estrategikoari esker, higiezinen sektorean marka bakar eta ezaguna sortu da.

Komunikazio-esentzia eta tonu bereizgarria, xede-publikoarekin konektatzen duena, eragin handiagoa lortzeko.

Markaren notorietatea Bizkaiko ingurune geografikoan, publizitate-kanpainei esker, eta higiezinetan interesa duten pertsonen kopurua handituz.