Red de Pueblos del Sur

MARKAGINTZA ESTRATEGIKOA KIROLAREN SEKTOREAN

Red de Pueblos del Surf

Erronka: Red de Pueblos del Surf markaren komunikazioa eta proiekzioa eraldatzeko markagintzako estrategia eta ikusizko nortasun berria definitzea

Red de Pueblos del Surf surfaren turismoa modu jasangarrian kudeatzeko plataforma kolaboratiboa da, ingurune naturala zaintzeko eta parte hartzen duen herri bakoitzaren ezaugarri paregabeak nabarmentzeko helburuarekin.

Ekimen hau Europar Batasunak finantzatutako Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Planaren barruan dago, Turismo Esperientziak Programaren bitartez.

Markagintza · Komunikazio estrategikoa

Soluzioa: ikuspegi komunikatibo eta kolaboratibo berria, surfaren munduan marka moderno eta iradokitzailearen nosrtasuna eta esentzia duena.

Aholkularitza estrategikoa kirol-sektorean

Sarea honako udal hauek osatzen dute: Ferroleko Komarkako Kontzeluen Mankomunitatea, Carballo (Galizia), Castrillón (Asturias), Ribamontán al Mar (Kantabria) eta Getxo (Euskadi).

Horiek guztiek surfaren turismo arduratsuari buruzko kontzientziazioa eta kolektibitatearen balioak islatuko dituen marka nortasun bateratu bat sortzeko beharra helarazi ziguten.

Markagintzako analisi estrategiko batetik abiatuta, komunikazio ardatzetan oinarritutako marka estrategia berri bat eta nortasun bisual berri bat garatu ditugu.

Nortasun semantiko kolaboratibo eta erakargarria

Hausnarketa estrategikoari esker, Red de Pueblos del Surf-aren esentzia komunikatibora egokitzen den nortasun semantikoa landu dugu, zeinetan turismo arduratsua, kolektibitatea eta ondare naturala lehen mailan dauden.

Olatua partekatzen” tagline berria sortu genuen, udalerri ezberdinen arteko lankidetza transmititzen duena, baita kirol honetan olatuaren mugimendua eta indarra ere.

Marka nortasun berria surfaren munduan

Red de Pueblos del Surf-aren lankidetza- eta jasangarritasun-balioak transmititzeko gai den marka-nortasun berezi eta izaeradun bat diseinatu dugu.

Garapen grafiko berria ikus-unibertso malgu batean oinarritzen da, gama kromatiko moderno eta gaurkotuarekin, surfaren kirol-sektorean nabarmenduz.

Tonu berde eta urdin hain pigmentatuek freskotasuna eta izaera ematen diote markari. Aurrerapauso bat kirol sektorean, non nortasun berriak forma geometrikoei esker bizitza hartzen duen eta etorkizuna eta aldaketa iradokitzen dituen mugimendua lortzen dugun, ekosistema bisual propioa sortuz.

Emaitzak

Markagintzaren hausnarketa estrategikoari esker, Red de Pueblos del Surf markaren komunikazio-balioetara egokitutako marka-nortasun berri bat diseinatu dugu.

Xede-publikoarekin konektatzeko tagline berri bat sortu genuen. Proiektuari laguntzen eta indarra ematen dion nortasun semantikoa.

Marka irudi berriak surfaren kirol sektorean nabarmentzea lortzen du, bere izaera eta asset bisual paregabe eta bereizgarriei esker.

 

 

Lar Kantauri

MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA HIGIEZINEN SEKTOREAN

Lar Kantauri

Erronka: Lar Kantauri berria eta haren ikusizko identitatea aktibatzea, markagintzaren eta komunikazioaren hausnarketa estrategiko baten bidez.

Lar Kantauri Inmobiliariak  30 urte baino gehiago daramatza Bizkaiko hainbat zonatan higiezinen jabetzak kudeatzen.

Markagintzaren analisi estrategiko batetik abiatuta, marka berri bat garatu genuen, naming eta nortasun grafikoarekin batera.

Aholkularitza estrategikoa · Markagintza

Soluzioa: marka-nortasun berria eta komunikazio-izaera propioa higiezinen sektorean.

Markagintzako aholkularitza estrategikoa

Hausnarketa estrategiko bati esker, Lar Kantauriren balioak ezarri eta markaren komunikazio-helburuak definitu genituen.

Higiezinen munduan kode bisual desberdin bat garatu genuen, eta, horri esker, xede-publikoaren artean marka ezaguna bihurtuz.

Tokiko erreferentziak dituen naming-a

Hurbiltasuna eta laguntasuna bezalako marka-balioetan oinarrituz, Lar Kantauri naming-a garatu genuen bezeroarekin batera. Bi hitz horien esanahiak (lar-lurra, kantauri-kantauri) higiezinen sektoreko agertoki berri batean kokatzen du marka, eta izen bakar eta aintzatetsia sortzen du.

Historia duen nortasun grafikoa

Marka bakar eta bereizgarri baten nortasuna diseinatu genuen aldez aurreko komunikazio-estrategiatik abiatuta.

Garapen grafiko berria tokiko ikonografia batean oinarritzen da. Etxeko objektu garrantzitsuenak kokatzeko baserrien sarreran jartzen zen sinboloa irudikatzen du ikonografia horrek. Horrela, higiezinen sektorean eszenatoki bisual original bat sortu genuen, markari narratiba propioa emanez.

Gama kromatiko dotore eta bereizgarria aukeratu genuen, kolore beltza eta horia erabiliz.

Errotulazioa eta seinaletika egoitza guztietan

Behin markaren ikusizko nortasuna definituta, Bizkaian dauden egoitzen errotulazioa garatu eta sortu genuen.

Helburua unibertso grafikoa instalazioetan erabat integratzea zen, eta, hala, xede-publikoarentzat marka-esperientzia oso bat eskaintzea.

Higiezinen sektoreko publizitate-kanpainak

Bezeroaren beharretara egokitutako publizitate-kanpainak garatu genituen. Nortasun grafikoaren garapena ahaztu gabe, higiezinen promozio berrietarako kanpainen euskarri bisualak diseinatu genituen, baita Sopelako, Berangoko eta beste herri batzuetako trasteleku, txalet eta etxebizitza berrien salmenta ere.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Emaitzak

Markagintzaren gogoeta estrategikoari esker, higiezinen sektorean marka bakar eta ezaguna sortu da.

Komunikazio-esentzia eta tonu bereizgarria, xede-publikoarekin konektatzen duena, eragin handiagoa lortzeko.

Markaren notorietatea Bizkaiko ingurune geografikoan, publizitate-kanpainei esker, eta higiezinetan interesa duten pertsonen kopurua handituz.

 

 

 

BDCC

KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA KULTURA-SEKTOREAN

BDCC – Basque District of Culture and Creativity.

Erronka: BDCCren komunikazioa eraldatu magazinerako garatutako edukiaren bidez.

BDCC Euskadin kultura- eta sormen-industriak garatzea helburu duten ekimen publiko eta pribatuak bateratzeko eta indartzeko helburuarekin sortu zen. Azterketa estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, ikuspegi berri bat garatuz bere komunikazio eta ikus-entzunezko edukietarako.

Komunikazio estrategikoa

Soluzioa: komunikazioaren hausnarketa estrategikoa, BDCCk kulturaren sektorean duen irudia bultzatuz eta helburu komertziala azpimarratuz.

Gogoeta estrategiko komunikatiboa

Gogoeta estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, kultura-sektoreko gai garrantzitsuak definitu ditugu.

Horri esker, kazetaritza lana egin dugu BDCCren kide diren enpresak aztertzeko, eta ikuspegi digitalarekin bat datozenak zehaztu ditugu.

Eduki digitala: kulturaren sektoreko erreportajeak, albisteak eta elkarrizketak.

Aldez aurretik garatutako analisi estrategiko komunikatiboari esker, BDCCren eduki digitalak erreportaje, albiste eta elkarrizketen bidez eraiki ditugu.

Marka hainbat komunikazio-hobekuntzaren bidez indartu dugu, hala nola BDCCrekin lotutako galdera-blokeen bidez, kultura-sektorean aholkularitza-helburu komertziala nabarmentzeko.

SEO estrategia bat ezarri dugu, BDCCko albisteei aplika dakizkiekeen gairik erakargarrienak eta iraunkorrenak definitzeko asmoz.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Ikus-entzunezko edukiaren bitarteko sormena

Ikus-entzunezko hainbat eduki garatu ditugu BDCC markaren nortasuna galdu gabe, eta estrategia digitalari egunerokotasuna erantsiz.

Enpresa bakoitzaren argazki-saioak egin ditugu, eta haien webgunerako edukiak diseinatu ditugu.

Gainera, teaser gisako ikus-entzunezko piezak sortu ditugu, xede-publikoarekin konektatzen dutenak, eta hainbat bideo elkarrizketetako highlight-ekin.

Emaitzak

Gogoeta estrategiko komunikatiboak BDCCra eduki-gai berriak ekarri ditu, mundu digitalean presentzia handiagoa dutenak.

Markaren merkataritza-helburuak indartu dira, kultura-sektorean enpresei aholkularitza emateko zerbitzua indartuz.

Ikus-entzunezko eduki dinamikoak eta egungoak sortzea, xede-publikoarekin konektatzen dutenak.

 

 

Granja Murrieta

MARKAGINTZA ETA KOMUNIZIO ESTRATEGIKOA – GRANJA MURRIETA

MUUUUY CERCA DE TI

Erronka: markagintza eta nortasun grafikoaren estrategia birdefinitzea eta Granja Murrietaren komunikazio korporatibo orokorra eta marka-proiekzioa eraldatzea.

Granja Murrieta Galdamesen dagoen baserri bat da, 1983tik lanean ari dena. Behiak hazi eta zaintzeaz gain, familia- eta eskola-bisitak egiten dituzte. Markagintza azterketa estrategiko batetik abiatuta, estrategia berri bat eta nortasun grafiko berri bat garatu ditugu.

Komunikazio estrategikoa · Branding

Ebazpena: ikuspegi komunikatibo berri bat, askoz ere naturalagoa eta hurbilagoa, Granja Murrietaren antzera. Nortasun grafikoaren bilakaera, agertoki gaurkotuago baterantz.

Markagintza eta aholkularitza estrategikoa

Hausnarketa estrategiko bati esker, markaren ezaugarri berriak ezarri ditugu Granja Murrietarentzat. Balio-proposamen berrirako eduki bisual berriak garatu ditugu adierazpen korporatiboaren kontzeptu propio baterako.

Plan estrategikoan oinarrituta, markarako ikus-kode sortzailea eta komunikazio-ardatz berriak landu ditugu.

Nortasun grafiko bereizgarria sektorean

Marka-nortasun bakarra eta bereizgarria diseinatu dugu, aldez aurreko komunikazio-estrategiatik abiatuta. Urte askoan markan koherentzia bisualik gabe egon ondoren, Granja Murrietak nortasun argia eta modernoa behar zuen.

Garapen grafiko berriak unibertso grafiko malgua du oinarri, eta horri esker, Granja Murrietaren produktu guztiei komunikazio-balioak aplikatzeko aukera dugu.

Pastel tonuen gama kromatiko leun bat aukeratu dugu. Produktu naturalen koloreari erreferentzia egiten diona, hala nola, marrubiak, gaztainak, arrautzak, etab. Freskotasuna ematea eta marka espazio berriago batera eramatea lortu dugu.

 

Izaera handiko nortasun semantikoa

Hausnarketa estrategikoari esker, Granja Murrietaren komunikazio kanal berrietara bideratutako identitatea sortu dugu. Askoz ere dinamikoagoa eta dibertigarriagoa den hizkuntza berri bat asmatuz.

Tonu eta diskurtso arruntago batera bideratu, behiaren “MUUU” hitz jolasa narratiba desberdinetan baliatuz.

Gainera, manifestu propio bat sortu dugu, non markaren balioek lehen planoa hartzen duten, baserriaren posizionamendua eta atributuak publiko potentzialarengana hurbilduz.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Packaging berria Granja Murrietarentzat

Euskarri bakoitzaren barruan arkitektura bisuala landu dugu, packaging bakoitza Granja Murrietaren produktu gisa identifikatu ahal izateko, beti ere haien arteko kohesioa galdu gabe.

Azken kontsumitzailean ardatza jarrita, emaitza eskuragarriagoa eta bisualagoa lortzea izan dugu komunikazio helburua.

Horretarako, baserriaren nortasunaren gama kromatikoari eutsiz, euskarri bakoitza kolore desberdin batekin pertsonalizatzea erabaki dugu. Gainera, presentzia handiagoa ematen dio “MUUU” hitz-joko grafikoari eta Granja Murrietaren behietako baten ilustrazio pertsonalizatuari.

Baserria ezagutzeko webgune berri bat garatzea

www.granjamurrieta.com webgune berria garatu dugu, etxaldea eta bertako produktuak ezagutzeko gunea dena, markaren esentzia ahaztu gabe. 

Diseinu-estrategia berria erabiltzailearekiko komunikazio askoz zuzenagoan oinarritzen da, hurbilekoa eta baserriaren nortasuna erakutsiz. Ad hoc erabiltzaile-esperientzia bat, bisitak erreserbatu eta produktu naturalak erosteko trafikoa sortzeko.

Emaitzak

Markagintzari buruzko hausnarketa estrategikoaren ondorioz, komunikazio-esparru berri bat sortu dugu, marka gisa sektore barruan esploratzeko aukera ematen duena.

Xede-publikoarekin modu bakar eta pertsonalizatuan konektatzeko marka bultzatu da. Nortasun berri eta freskoa, Granja Murrieta sektorean indartzen duena.

Markaren tonu eta diskurtso berriari esker, komunikazioaren esentzia argiagoa da, eta xede-publikoak hobeto hautematen du mezua.

 

 

Confebask

MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA – CONFEBASK

EUSKAL ENPRESA GARA. KONPROMISOA GARA.

Erronka: Euskal Enpresaren Konfederakuntzaren komunikazio korporatibo orokorra eta markaren proiekzioa eraldatzea.

Confebask euskal enpresarien interes orokorrak eta komunak ordezkatzen dituen erakundea da. Markagintza-azterketa estrategiko batetik abiatuta, ikuspegi berria duen marka-estrategia bat garatu dugu.

Aholkularitza estrategikoa · Markagintza

Soluzioa: markagintzaren gogoeta estrategikoa eta nortasun grafikoaren bilakaera, egungo egoera baterantz.

Markagintzako aholkularitza estrategikoa

Hausnarketa estrategiko batetik abiatuta, Confebaskentzat bide berri bat eraiki dugu, markaren balioproposamena birdefinituz eta haren adierazpen bisuala eguneratuz.

Plan estrategikoan oinarrituz, kontzeptu sortzaile berri bat garatu dugu markarentzat, narratiba pertsonalizatua eskainiz.

Nortasun grafiko dinamikoagoa eta modernoagoa

Markaren hausnarketa estrategikoa marka-nortasun bakar eta bereizgarria sortzeko abiapuntua izan da. Urte askoren ostean, Confebaskek marka gisa eboluzionatu eta bere komunikazio-ildoak berritzeko beharra zeukan.

Nortasun grafiko berria diseinatu dugu, gama kromatiko berri batekin, tonu urdin eta berdeetan, erakundeari nabaritasun handiagoa bermatuz. Markari freskotasuna ematea eta hau espazio digitalago batera moldatzea lortu dugu.

Horrez gain, Confebask markari unibertso grafiko geometrikoa gehitu diogu, handituz doan ziri bat elementu nagusi bezala txertatuz, markaren hazkundea eta aurrerapena islatzen duelarik.

Errotulazioa eta seinaletika

Era berean, espazio fisiko eta bulegoetako errotulazioa eta seinaletika garatu ditugu, markarekin koherentea den esperientzia oso bat lortzeko.

Nortasun semantikoa, Confebasken esentziaren ahozko proiekzioa

Tonu eta diskurtso berri bati esker, komunikazio-egoera birdiseinatu dugu. “Euskal enpresa gara. Konpromisoa gara” esloganak, euskal enpresak osatzen dituen pertsona bakoitzaren inplikazioa eta lidergoarekiko eta gizartearen aurrerapenarekiko konpromisoa adierazten du.

40. urteurrena, koherentzia bisuala eta marka-potentzia

Markaren 40. urteurreneko ekitaldian beharrezkoak ziren komunikazio-euskarri guztietara egokitu genuen nortasuna bisuala, diskurtsoa eta mezu korporatiboa koherentziaz landuz. Markaren nortasun grafikoaren bilakaera bat sortu genuen ad hoc, Confebasken eredu geometriko linealari jarraituz.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Emaitzak

Markagintzaren hausnarketa estrategikoak Confebaskentzat komunikazio diskurtso berri bat ekarri du.

Marka indartu egin da irudi bisuala eta tonua sustatzeko, bai eta bere nortasuna agertoki modernoago batera eboluzionatzeko ere.

Tagline berriari esker, komunikazioesentzia argiagoa da eta markak transmititu nahi duen mezua hobeto iristen da publiko objektibora.