BDCC

KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA KULTURA-SEKTOREAN

BDCC – Basque District of Culture and Creativity.

Erronka: BDCCren komunikazioa eraldatu magazinerako garatutako edukiaren bidez.

BDCC Euskadin kultura- eta sormen-industriak garatzea helburu duten ekimen publiko eta pribatuak bateratzeko eta indartzeko helburuarekin sortu zen. Azterketa estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, ikuspegi berri bat garatuz bere komunikazio eta ikus-entzunezko edukietarako.

Komunikazio estrategikoa

Soluzioa: komunikazioaren hausnarketa estrategikoa, BDCCk kulturaren sektorean duen irudia bultzatuz eta helburu komertziala azpimarratuz.

Gogoeta estrategiko komunikatiboa

Gogoeta estrategiko komunikatibo batetik abiatuta, kultura-sektoreko gai garrantzitsuak definitu ditugu.

Horri esker, kazetaritza lana egin dugu BDCCren kide diren enpresak aztertzeko, eta ikuspegi digitalarekin bat datozenak zehaztu ditugu.

Eduki digitala: kulturaren sektoreko erreportajeak, albisteak eta elkarrizketak.

Aldez aurretik garatutako analisi estrategiko komunikatiboari esker, BDCCren eduki digitalak erreportaje, albiste eta elkarrizketen bidez eraiki ditugu.

Marka hainbat komunikazio-hobekuntzaren bidez indartu dugu, hala nola BDCCrekin lotutako galdera-blokeen bidez, kultura-sektorean aholkularitza-helburu komertziala nabarmentzeko.

SEO estrategia bat ezarri dugu, BDCCko albisteei aplika dakizkiekeen gairik erakargarrienak eta iraunkorrenak definitzeko asmoz.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Ikus-entzunezko edukiaren bitarteko sormena

Ikus-entzunezko hainbat eduki garatu ditugu BDCC markaren nortasuna galdu gabe, eta estrategia digitalari egunerokotasuna erantsiz.

Enpresa bakoitzaren argazki-saioak egin ditugu, eta haien webgunerako edukiak diseinatu ditugu.

Gainera, teaser gisako ikus-entzunezko piezak sortu ditugu, xede-publikoarekin konektatzen dutenak, eta hainbat bideo elkarrizketetako highlight-ekin.

Emaitzak

Gogoeta estrategiko komunikatiboak BDCCra eduki-gai berriak ekarri ditu, mundu digitalean presentzia handiagoa dutenak.

Markaren merkataritza-helburuak indartu dira, kultura-sektorean enpresei aholkularitza emateko zerbitzua indartuz.

Ikus-entzunezko eduki dinamikoak eta egungoak sortzea, xede-publikoarekin konektatzen dutenak.

 

 

Granja Murrieta

MARKAGINTZA ETA KOMUNIZIO ESTRATEGIKOA – GRANJA MURRIETA

MUUUUY CERCA DE TI

Erronka: markagintza eta nortasun grafikoaren estrategia birdefinitzea eta Granja Murrietaren komunikazio korporatibo orokorra eta marka-proiekzioa eraldatzea.

Granja Murrieta Galdamesen dagoen baserri bat da, 1983tik lanean ari dena. Behiak hazi eta zaintzeaz gain, familia- eta eskola-bisitak egiten dituzte. Markagintza azterketa estrategiko batetik abiatuta, estrategia berri bat eta nortasun grafiko berri bat garatu ditugu.

Komunikazio estrategikoa · Branding

Ebazpena: ikuspegi komunikatibo berri bat, askoz ere naturalagoa eta hurbilagoa, Granja Murrietaren antzera. Nortasun grafikoaren bilakaera, agertoki gaurkotuago baterantz.

Markagintza eta aholkularitza estrategikoa

Hausnarketa estrategiko bati esker, markaren ezaugarri berriak ezarri ditugu Granja Murrietarentzat. Balio-proposamen berrirako eduki bisual berriak garatu ditugu adierazpen korporatiboaren kontzeptu propio baterako.

Plan estrategikoan oinarrituta, markarako ikus-kode sortzailea eta komunikazio-ardatz berriak landu ditugu.

Nortasun grafiko bereizgarria sektorean

Marka-nortasun bakarra eta bereizgarria diseinatu dugu, aldez aurreko komunikazio-estrategiatik abiatuta. Urte askoan markan koherentzia bisualik gabe egon ondoren, Granja Murrietak nortasun argia eta modernoa behar zuen.

Garapen grafiko berriak unibertso grafiko malgua du oinarri, eta horri esker, Granja Murrietaren produktu guztiei komunikazio-balioak aplikatzeko aukera dugu.

Pastel tonuen gama kromatiko leun bat aukeratu dugu. Produktu naturalen koloreari erreferentzia egiten diona, hala nola, marrubiak, gaztainak, arrautzak, etab. Freskotasuna ematea eta marka espazio berriago batera eramatea lortu dugu.

 

Izaera handiko nortasun semantikoa

Hausnarketa estrategikoari esker, Granja Murrietaren komunikazio kanal berrietara bideratutako identitatea sortu dugu. Askoz ere dinamikoagoa eta dibertigarriagoa den hizkuntza berri bat asmatuz.

Tonu eta diskurtso arruntago batera bideratu, behiaren “MUUU” hitz jolasa narratiba desberdinetan baliatuz.

Gainera, manifestu propio bat sortu dugu, non markaren balioek lehen planoa hartzen duten, baserriaren posizionamendua eta atributuak publiko potentzialarengana hurbilduz.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Packaging berria Granja Murrietarentzat

Euskarri bakoitzaren barruan arkitektura bisuala landu dugu, packaging bakoitza Granja Murrietaren produktu gisa identifikatu ahal izateko, beti ere haien arteko kohesioa galdu gabe.

Azken kontsumitzailean ardatza jarrita, emaitza eskuragarriagoa eta bisualagoa lortzea izan dugu komunikazio helburua.

Horretarako, baserriaren nortasunaren gama kromatikoari eutsiz, euskarri bakoitza kolore desberdin batekin pertsonalizatzea erabaki dugu. Gainera, presentzia handiagoa ematen dio “MUUU” hitz-joko grafikoari eta Granja Murrietaren behietako baten ilustrazio pertsonalizatuari.

Baserria ezagutzeko webgune berri bat garatzea

www.granjamurrieta.com webgune berria garatu dugu, etxaldea eta bertako produktuak ezagutzeko gunea dena, markaren esentzia ahaztu gabe. 

Diseinu-estrategia berria erabiltzailearekiko komunikazio askoz zuzenagoan oinarritzen da, hurbilekoa eta baserriaren nortasuna erakutsiz. Ad hoc erabiltzaile-esperientzia bat, bisitak erreserbatu eta produktu naturalak erosteko trafikoa sortzeko.

Emaitzak

Markagintzari buruzko hausnarketa estrategikoaren ondorioz, komunikazio-esparru berri bat sortu dugu, marka gisa sektore barruan esploratzeko aukera ematen duena.

Xede-publikoarekin modu bakar eta pertsonalizatuan konektatzeko marka bultzatu da. Nortasun berri eta freskoa, Granja Murrieta sektorean indartzen duena.

Markaren tonu eta diskurtso berriari esker, komunikazioaren esentzia argiagoa da, eta xede-publikoak hobeto hautematen du mezua.

 

 

Confebask

MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA – CONFEBASK

EUSKAL ENPRESA GARA. KONPROMISOA GARA.

Erronka: Euskal Enpresaren Konfederakuntzaren komunikazio korporatibo orokorra eta markaren proiekzioa eraldatzea.

Confebask euskal enpresarien interes orokorrak eta komunak ordezkatzen dituen erakundea da. Markagintza-azterketa estrategiko batetik abiatuta, ikuspegi berria duen marka-estrategia bat garatu dugu.

Aholkularitza estrategikoa · Markagintza

Soluzioa: markagintzaren gogoeta estrategikoa eta nortasun grafikoaren bilakaera, egungo egoera baterantz.

Markagintzako aholkularitza estrategikoa

Hausnarketa estrategiko batetik abiatuta, Confebaskentzat bide berri bat eraiki dugu, markaren balioproposamena birdefinituz eta haren adierazpen bisuala eguneratuz.

Plan estrategikoan oinarrituz, kontzeptu sortzaile berri bat garatu dugu markarentzat, narratiba pertsonalizatua eskainiz.

Nortasun grafiko dinamikoagoa eta modernoagoa

Markaren hausnarketa estrategikoa marka-nortasun bakar eta bereizgarria sortzeko abiapuntua izan da. Urte askoren ostean, Confebaskek marka gisa eboluzionatu eta bere komunikazio-ildoak berritzeko beharra zeukan.

Nortasun grafiko berria diseinatu dugu, gama kromatiko berri batekin, tonu urdin eta berdeetan, erakundeari nabaritasun handiagoa bermatuz. Markari freskotasuna ematea eta hau espazio digitalago batera moldatzea lortu dugu.

Horrez gain, Confebask markari unibertso grafiko geometrikoa gehitu diogu, handituz doan ziri bat elementu nagusi bezala txertatuz, markaren hazkundea eta aurrerapena islatzen duelarik.

Errotulazioa eta seinaletika

Era berean, espazio fisiko eta bulegoetako errotulazioa eta seinaletika garatu ditugu, markarekin koherentea den esperientzia oso bat lortzeko.

Nortasun semantikoa, Confebasken esentziaren ahozko proiekzioa

Tonu eta diskurtso berri bati esker, komunikazio-egoera birdiseinatu dugu. “Euskal enpresa gara. Konpromisoa gara” esloganak, euskal enpresak osatzen dituen pertsona bakoitzaren inplikazioa eta lidergoarekiko eta gizartearen aurrerapenarekiko konpromisoa adierazten du.

40. urteurrena, koherentzia bisuala eta marka-potentzia

Markaren 40. urteurreneko ekitaldian beharrezkoak ziren komunikazio-euskarri guztietara egokitu genuen nortasuna bisuala, diskurtsoa eta mezu korporatiboa koherentziaz landuz. Markaren nortasun grafikoaren bilakaera bat sortu genuen ad hoc, Confebasken eredu geometriko linealari jarraituz.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Emaitzak

Markagintzaren hausnarketa estrategikoak Confebaskentzat komunikazio diskurtso berri bat ekarri du.

Marka indartu egin da irudi bisuala eta tonua sustatzeko, bai eta bere nortasuna agertoki modernoago batera eboluzionatzeko ere.

Tagline berriari esker, komunikazioesentzia argiagoa da eta markak transmititu nahi duen mezua hobeto iristen da publiko objektibora.

Labayru Fundazioa

MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA – LABAYRU FUNDAZIOA

DAKIGUNETIK, EZ DAKIGUNERA

Erronka Markaren hausnarketa estrategikoa egitea eta ondorioztatutako komunikazio-ekintzak garatzea.

Labayru Fundazioa euskal hizkuntza eta kultura ikertzeko, sustatzeko eta zabaltzeko asmoz sortu zen. Marka agertoki dinamikoago eta modernoago batera eramateko helburuarekin, erronka hau planteatu zigun: euskal gizartean marka indartu eta finkatzea.

Hausnarketa estrategikoa . Markaren birdiseinua

Konponbidea: markaren hausnarketa estrategikoa eta komunikazio-estrategiaren definizioa.

Gogoeta estrategikoari esker, markaren balioak eta funtsa definitu genituen, Labayru euskal kultura kontserbatzeko eta zabaltzeko entitate-erreferentzia gisa kokatuz.

Markagintzako aholkularitza estrategikoa

Markaren azterketa sakona egin genuen, nortasun grafikoa eta ingurune digitaleko komunikazioa, merkatuaren ebaluazioa eta Labayruk erabiltzen dituen komunikazio-euskarriak barne hartzen dituena.

Beraz, markaren balio-proposamena berritzeko eta marka-estrategia oso eraginkorra garatzeko balio izan zitzaigun analisi osoa egin genuen, Labayruren irudia testuinguru berrietan hobetu eta handitzeko.

Markaren birdiseinua

Burutü diseinuko taldeak Labayruko nortasun grafikoa berritu zuen, markaren freskotasuna bermatzeko eta fundazioaren ezaugarriak eta balioak modu modernoagoan adierazteko. Logo berriarekin batera, garatutako euskarri bisual berriek markari lagunduko diote kontaktu-puntu guztietan koherentziaz komunikatzen.

identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu
identidad-grafica-politeknika-txorierri-burutu

Emaitza: komunikazio-euskarri guztietan koherentzia bisuala eta koherentzia semantikoa lortu ditugu, bai on line, bai off line, nortasuna modu eraginkorrean indartzeko.

Gure esperientzia nortasun sendo eta bakarra sortzeko eskaini dugu, euskal kulturaren zainketan eta zabalkundean lider gisa berretsiz eta lehiakideen aurrean nabarmenduz.

Uraren Euskal Agentzia

NIK HITZEMATEN DUT. Y TÚ, ¿TE COMPROMETES?

URAREN EUSKAL AGENTZIA – URA

Erronka Ingurumenaren kontserbazioari buruz, eta, bereziki, uraren etorkizunari buruz sentsibilizatzea.

URA Uraren Euskal Agentziak ingurumena kontserbatzearen garrantziari buruzko sentsibilizazio-kanpaina bat garatzeko erronka planteatu zigun, ura eta honi ematen dizkiogun erabilerak abiapuntutzat hartuta. Talde-lana eta ilusioa izan dira komunikazio-kanpaina eta publizitateko estrategia integral hau, online zein offline, arrakastaz gauzatzeko gakoak.

Markagintza · Webgunea · Marketin digitala

Idea berritzailea: nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?

Herritarrak ingurumena zaintzeko gogoeta egitera gonbidatzen dituen kontzeptu estrategiko oso bat garatu genuen. Konpromiso hori gizarte osoarena da, baina pertsona bakoitzaren ekintzekin hasten da. Uraren babesaren garrantzia transmititzeko, markaren balioak transmititzen dituen unibertso grafiko bat landu genuen, manifestu argi eta zuzen batekin batera.

Maialen Chourraut eta Aritz Aranburu izan ziren kanpainaren protagonistak. Biek, piraguista eta surflari, oso ondo ezagutzen dute gure ibaiak eta itsasoak zaintzearen garrantzia, eta, beraz, kanpainari tonu errealista ematea lortu genuen.

Kanpaina
metroan eta tamaina handiko formatuetan

Gainera, iragarkien sormena kanpo-publizitateko euskarri desberdinetara egokitu genuen (metroa, tranbia, mupi interaktiboak eta autobusa) Bilboko, Donostiako eta Gasteizeko hirietan: “Nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?”.

URA kanpaina - Burutü
URA kanpaina - Burutü
URA kanpaina - Burutü

Ikus-entzunezko edukia
ingurunearen garrantzia

Mezu argia eta eraginkorra duen spot bi garatu genituen, gure lurraldea osatzen duten paraje eta txoko ikusgarrien babespean. Ikus-entzunezko pieza paregabe hauek Zarautzen eta Bidasoa inguruan grabatu genituen.

Iragarkiak hainbat euskarriren bitartez sustatu genituen biralizazioa lortzeko helburuarekin: Social Media Advertising eta Euskadiko hedabide generalista nagusien bidez, hurrenez hurren.

 

 

 

+2.2M
Inpresio

+300K
Ikustaldi

+25K
Bisita webgunera

Emaitza: “Nik hitzematen dut. Y tú, ¿te comprometes?” kanpainaren komunikazio- eta publizitate- arrakasta.

Kanpainaren arrakasta, honen inpaktuan eta ikusgarritasunean oinarritu da, bai online bai offline. Kanpainak ikusgarritasun handia izan du, landutako estrategiari eta ekimen hau sustatzeko hautatutako publizitate-euskarriei esker.

Argitaratutako iragarkiek 200.000 ikustaldi baino gehiago izan zituzten, eta erreferentziazko bideo bihurtu ziren Uraren Euskal Agentziaren Youtubeko kontuan. Bideo bakoitzak, batez beste, 50.000 ikustaldi lortu zituen.

Laburbilduz, kanpainak ezarritako helburuak eta ospea lortu ditu euskal geografiako hainbat tokitan, eta URAren webgunera erabiltzaileak bideratzea lortu da.