Politeknika Txorierri eus

MARKAGINTZA ETA HEZKUNTZA-MARKETINA – POLITEKNIKA TXORIERRI

HEGAN EGITEKO AUKERAK

Erronka Politeknika Txorierri marka, komunikazio-estrategia eraginkor baten bidez indartu eta finkatzea.

Politeknika Txorierri prestakuntza espezializatuko eta erreferentziako zentroa da Bizkaian, eta 40 urtetik gorako esperientzia du. Markak agertoki dinamikoago batera eboluzionatzeko eta aurrera pausu bat emateko, erronka hau planteatu zigun: Politeknika Txorierri marka indartu eta sendotzea.

Markagintza · Hezkuntza-marketina · Webgunea

Soluzioa: auditoria bisual eta semantikoa, komunikazio-estrategia berria birdefinitzeko.

Gogoeta estrategikoaren ondorioz, markaren balioak eta funtsa definitu ditugu, eta Politeknika Txorierri etengabeko bilakaeran dagoen erreferentziazko zentro gisa kokatu dugu.

Aholkularitza estrategikoa markagintzan

Nortasun grafikoa eta ingurune digitaleko komunikazioa, merkatuaren ebaluazioa eta Politeknika Txorierriko komunikazio-euskarriak barne hartzen dituen marka-analisi sakona egin dugu.

Azterketa horren ondorioz, diagnostiko integrala egin genuen, marka-balioaren proposamena eguneratzeko, eta marka-estrategia eraginkorrak diseinatu genituen Politeknika Txorierriko irudia indartu eta agertoki berrietara igotzeko.

Horrela, zehaztasunez definitu ditugu Politeknika Txorierriren funtsa eta nortasuna; etengabeko bilakaeran dagoen ikastetxe dinamiko gisa, pertsona bakoitzaren behar berezietara egokitzeko gai dena.

Horrenbestez, marka-tagline bat sortu dugu, “Hegan egiteko aukerak”, Politeknika Txorierrik etorkizun hurbilerako eskaintzen dituen aukerak modu eraginkorrean islatzen dituena.

Etorkizunera salto bat

Posizionamendu berria finkatzeko, kode bisual propioa, eskalagarria eta modulagarria sortu dugu; jatorrizko esentzia mantendu dugu, baina ikuspegi modernoagoa eta berrituagoa lortuz.

Politeknika Txorierriren nortasun berritik abiatuta, haren unibertso grafikoa zabaldu dugu. Unibertso grafiko aldakor, dinamiko eta arina sortu dugu, Politeknika Txorierriren etorkizuneko ikuspegia transmititzen duena.

Errotulazioa eta seinaletika

Markaren identitate bisuala zehaztu ondoren, ikastetxearen errotulazioa eta seinaletika garatu eta sortu dugu, unibertso grafikoa erabat integratzeko kanpoko zein barruko instalazioetan, eta, hartara, marka-esperientzia osoa, bakarra eta berdingabea eskaintzeko.

Horretarako, hainbat euskarri diseinatu eta ekoitzi ditugu, kanpoko totema, seinaleak eta ikastetxeko olana barne, Politeknika Txorierrin giro koherente eta gogoangarria sortzeko.

Politeknika Txorierri markagintza - Burutü
Politeknika Txorierri markagintza - Burutü
Politeknika Txorierri markagintza - Burutü

Markaren funtsa islatzen duen web modernoa eta funtzionala

Webgune berria garatu dugu: www.politeknikatxorierri.eus. Ikasle eta enpresa laguntzaileentzat gune interaktiboa eta irisgarria. Webgune korporatibo berri honen helburua erabiltzaile-esperientzia ezin hobea eskaintzea da, nabigazio intuitiboaren eta informazio-arkitektura argi eta eraginkorraren bidez.

Politeknika Txorierriren web berrirako, diseinu modernoa, malgua eta harkorra sortzea izan da gure estrategia. Erabiltzailearen esperientzian (UX) oinarritutako web-egitura garatu dugu, SEO eta linkbuilding estrategia integralarekin batera, webgunearen nabaritasuna eta trafikoa hazteko.

Emaitza: gogoeta estrategikoaren ondorioz, Politeknika Txorierriren marka indartu eta garatu genuen nortasun grafiko modernoagoa eta deigarriagoa bihurtuz. 

Koherentzia bisuala eta koherentzia semantikoa bermatzea lortu dugu komunikazio-euskarri guztietan, bai on line, bai off line, nortasuna eraginkortasunez indartzeko.

Gure esperientziaren bitartez, Politeknika Txorierrirentzat nortasun sendoa eta bereizgarria sortu dugu, hezkuntza-sektorean berrikuntzan eta kalitatean lider gisa sendotuz eta lehiakortasunean nabarmenduz.

Marka-adierazpen erraz antzematen da ingurune digitalean, eta horren isla da web berrira egindako bisiten hazkunde esponentziala. Politeknika Txorierriko xede-publikoari esperientzia hobea eskaintzen dion Ingurune digital nabigagarriagoa eta eskuragarriagoa lortu da.

Eusko Jaurlaritza – Kultura

 KOMUNIKAZIO INSTITUZIONALA

EUSKO JAURLARITZA – ZAINDU KULTURA

Eusko Jaurlaritzako Kultura eta Hizkuntza Politika Sailerako publizitate eta komunikazio estrategikoko kanpainak sortu, diseinatu eta kudeatu ditugu.

Publizitate-kanpaina bat diseinatu genuen komunikabideetan, Eusko Jaurlaritzak hainbat kultura-diziplinatako artista eta erakundeei eskaintzen dizkien laguntzen berri emateko.

Publizitate sortzailea · Estrategia

Ideia sortzailea: Zaindu kultura

Covid-19 birusak ekarri zuen egoera bereziaren aurrean, Eusko Jaurlaritzak zenbait kultur esparruetan aritzen diren artistei eta erakundeei eskaintzen zizkien laguntzak komunikatzeko kanpaina berria sortu genuen komunikabideetan.


Kanpainaren
insight-a

Kanpainak bultzatzen duen insight nagusia kultura ondasun komuna, plurala eta parte-hartzaile bezala ulertzen oinarritzen da, hau da, kultura guztiona dela; eta, beraz, ezinbestekoa dela kultura eta bertan lan egiten duten pertsonak eta erakundeak zaintzea. Kanpaina komunikabide digitaletan, prentsan eta sare sozialetan zabaldu genuen.

zaindu kultura - burutü
zaindu kultura - burutü
zaindu kultura - burutü
Kultura
bultzatu eta balioetsi

Kultura bere forma guztietan sustatzeak eta baloratzeak duen garrantziaz gizartea sentsibilizatzeko, hainbat kontzeptu sortzaile garatu genituen.

Emaitza: Kanpainaren arrakastaren oinarria hainbat euskarritan izan duen eragina eta ikusgarritasuna izan da, bai online, bai offline. Kanpainak ikusgarritasun handia izan du, landutako estrategiari eta ekimen hori sustatzeko hautatutako publizitate-euskarriei esker.

San Nikolas Ikastola eus

HEZKUNTZA-MARKETINA – MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIA

SAN NIKOLAS IKASTOLA – Erdigunean zu

Erronka Gogoeta estrategiko bat egitea markaren esentzia identifikatzeko eta haren komunikazio-diskurtsoa berritzeko.

San Nikolas Ikastola Getxon (Bizkaia) kokatuta dagoen hezkuntza zentro kooperatiboa da, 1-16 urte bitarteko hezkuntza eskaintzen duena. Marka birposizionatzeko eta modernizatzeko markagintza hausnarketa bat garatu dugu, eta ikastolari bere komunikazio estrategia berriarekin lagundu diogu.

Markagintza · Publizitate kanpaina integrala · Webgunea

Soluzioa: markaren hausnarketa estrategikoa, komunikazio estrategian aholkularitza eta identitate grafiko berriaren garapena.

Markagintza hausnarketa estrategikoa

Markaren azterketa estrategiko bati esker, komunikazio-gune berri bat eraiki dugu ikastolarentzat.

Marka hausnarketa estrategikoa garatu dugu, publiko objektiboa, marka adierazpenerako balioak eta mezuak, eta merkatuan izango duen posizionamendua definitzeko.

Aholkularitza estrategikoa komunikazioan

Komunikazio estrategikoko aholkularitza plan bat landu dugu, San Nikolas Ikastolako taldeari komunikazioaren plangintzan laguntzeko helburuarekin.

Markak bere stakeholder edo publiko objektiboekin dituen harreman kontaktu-puntuak aztertu ditugu. Informazio horretatik abiatuta, hainbat ekintza landu ditugu, bai online bai offline, komunikazio estrategia oso bat garatzeko.

Identitate grafiko berria, unibertso grafiko malgua

Hausnarketa estrategikoa hartu dugu abiapuntutzat, modernoagoa eta gaurkotuagoa den identitate berri bat sortzeko.

San Nikolas Ikastola marka berriz diseinatu dugu, nortasun propioa lortuz. Irudi bereizgarria sortu dugu hezkuntza-merkatuan.

Haur baten begiradaren bitartez borobil bat marraztea nolakoa litzatekeen irudikatu dugu. Elementu geometriko horri esker, identitate grafiko malguagoa lortu dugu, askoz ere hurbilagoa eta dibertigarriagoa.

Publikoarekin konektatzeko
identitate semantikoa

Identitate bisual korporatibo berria izateaz gain, San Nikolas Ikastolarako tonu eta diskurtso berri bat behar genuen.

Ardatz komunikatibo nagusietatik abiatuta, “Erdigunean zu” leloa ere sortu genuen, non ikastetxeko ikasleak epizentroa diren. Marka-balioak hitzez adierazi, komunikazio-estrategia bultzatu eta indartzeko.

Errotulazioa eta seinaletika,
dinamikoa eta egungoa

Identitate bisual korporatiboa definitu ondoren, zentroaren errotulazio eta seinaletika berria garatu eta ekoiztu dugu. Ikastolako unibertso grafikoa gune guztietara egokitu dugu, eraikin eta espazioen arteko kohesioa lortuz.

Publizitate integraleko kanpaina

Kanpaina global bat garatu dugu, hainbat komunikazio euskarrirekin, markaren nabaritasuna sustatzeko eta 2024-2025 ikasturteko matrikulazioa bultzatzeko.

Laugarren urtez jarraian, publizitate-kanpaina integral bat diseinatu eta garatu dugu ikastola bere helburuetara hurbiltzeko. Aurrez definitutako markaren esentziatik abiatuta, kanpainako unibertso grafiko espezifiko bat landu dugu.

Publizitate spot bat egin dugu ardatz nagusi gisa, eta kanpaina online eta offline ekintzen bitartez indartu dugu.

San Nikolas Ikastola markagintza - Burutü
San Nikolas Ikastola markagintza - Burutü
San Nikolas Ikastola markagintza - Burutü

Webgune
korporatibo berria

Ikastolaren webgune korporatibo berria, www.sanikolas.eus, zehaztu eta garatu dugu

Online bidezko komunikazio kanal berria garatu dugu, ikastolak eraikitzen duen komunitatea zein familien informazio iturria izateko. Erabiltzailearen irisgarritasunari eta esperientziari lehentasuna ematen dion ikuspuntu praktiko eta arin batetik eraikita dagoen gunea da.

Euskarri guztietara egokitzen den diseinu moldagarriko (responsibe) webgunea da: smartphone, tabletak, SEO, linkbuilding, posizionamendua eta edukien sorkuntza estrategia modu integralean landu dugu.

 

Emaitzak

Nortasun grafiko berriaren diseinuarekin eta markagintza estrategia gauzatzearekin, San Nikolas Ikastola marka bultzatu da izaera bereizgarri eta berrituarekin, hezkuntza zentroa merkatuan funtsezko kokapen estrategikoak kokatu duena.

Izan ere, San Nikolas Ikastola markaren nabaritasuna nabarmenki handitu da ingurune geografikoan, eta matrikulazio kanpainarekin, marka ezagutzera emateaz gain, matrikulatutako kopurua handitzea lortu dugu, aurreko urtearekin alderatuta.

Diskurtso propioarekin komunikatzeko esentzia berria. Ikuspegi estrategiko berriak ikastolaren komunikazioa eraldatu du azken urteotan.

 

YKR Fishing eus

MARKAGINTZA ETA MARKETIN DIGITALA

YKR FISHING PRO REVOLUTION

Kirol-arrantzako produktuak diseinatzen eta saltzen espezializatutako marka

Erronka Kirol-arrantzari lotutako marka batentzako markagintza eta marketin digitaleko estrategia definitzea

YKR Fishing markak lan paregabea egiten du merkatuan kirol-arrantzako amu eta kanaberarik onenak eskaintzeko. Arrantzaleek arrantzaleentzat sortutako produktuak.

Gogoeta estrategikoa · Markagintza

YKR Fishing markagintza - Burutü

Soluzioa: markaren gogoeta estrategikoa eta unibertso grafikoaren birdiseinua

Markagintzaren gogoeta estrategikoaren emaitza bezala, YKR Fishing-en balioak, atributuak eta markaren esentzia definitu ditugu. Prozesu honek marka-posizionamendu berri bat birplanteatzen lagundu digu, hau da, pertsonen buruan marka batekiko eraikitzen den ideia.

Era berean, berezia, modernoa eta gaur egungoa den unibertso grafikoa garatu dugu, nortasuna emanez. Osagarri gisa “glitch” erako animazio tipografikoak barneratu ditugu unibertsoan.

YKR Fishing markagintza - Burutü

Aholkularitza estrategikoa
markagintzan

Markaren azterketa sakon batekin hasita, bai online bai offline erakoa, eta diagnostikoa eta plangintza burututa, YKR Fishing-en marka adierazpena hobetzeko eta zehaztutako komunikazio-helburuak lortzeko estrategia trazatu dugu.

Aztertu diren euskarri nagusiak honako hauek izan dira: webguneko eta sare sozialetako komunikazioa, eremu digitalean, eta markak bidalketetan eta offline komunikazioan erabiltzen dituen euskarri fisikoak (packaging, merchandising, etab.), besteak beste.

YKR Fishing markagintza - Burutü

Tendentziak jarraituz

 

Marka indartzeko eta modernizatzeko helburuarekin, logotipoaren birdiseinu bat egin da, eta horrekin batera, markaren unibertso grafikoa sortu da. Horrela, YKR Fishing markari nortasuna eta indarra ematea lortu dugu.

 

 

 

Emaitza: etorkizun digitaleratz begira. Gogoeta estrategikoa osatu ondoren, profil digitala duten pertsonengana hobeto iristen lagunduko diguten estrategia komertzial digitalak ezartzea planteatu dugu. Webgunearen birplanteamendua izan da esparru digitalean ibilbidea hasi ahal izateko ardatzetako bat.

HETEL eus

MARKAGINTZA ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIKOA

HETEL

Markagintza eta komunikazio integralerako estrategia Lanbide Heziketako ikastetxeen elkarte batentzat

Hetelek markaren hausnarketa estrategikoa egiteko beharra adierazi zigun. Markaren nortasuna eta posizionamendua ezarri ondoren, hainbat komunikazio-ekimen egin genituen, eta Hetelekin batera egin genituen kanpainetan parte hartu genuen.

Komunikazio estrategikoa · Branded content

Publizitate-kanpaina: Aitzindariak LH

#AitzindariakLH kanpaina integrala abiarazi eta gauzatu genuen, emakumeak Lanbide Heziketa industrialaren eremuan ikusgai jartzeko eta matrikulazioa handitzen saiatzeko.

Kanpainaren
euskarri grafikoak

Spot-a hainbat publizitate-kanaletan emititzeaz gain, kanpainari egokitutako hainbat euskarri garatu genituen, bai prentsaurrekorako, bai zentroetarako.

Hetel aitzindariak kanpaina - Burutü
Hetel aitzindariak kanpaina - Burutü
Hetel aitzindariak kanpaina - Burutü

 

 

 

Emaitza: Kanpaina oso arrakastatsua izan zen, emakume gazte asko eremu tekniko eta industrialetako graduak kontuan hartzeko inspiratuz eta lan-munduan askotariko eta integratzaileagoa den etorkizunerako bidea eginez.